תרבות ופנאי

עומר אדם לא עוצר: זה הצעד החדש והמהיר שלו

שיתוף פעולה נוסף של עומר אדם עם היוצרים אלעד טרבלסי ואסף צרויה, אשר חתומים על מספר להיטים של הזמר
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
הזמר עומר אדם פשוט לא עוצר. שלושה שבועות בלבד לאחר ששחרר את הלהיט "לבחור נכון & פוליטיקה וסקס" עם אמיר דדון, שעדיין מככב במקום הראשון בחמים של יוטיוב ויומיים בלבד לאחר שביצעו את הלהיט בלייב במסגרת פסטיבל התמר, משחרר אדם סינגל חדש - "פילהרמונית של טירוף".
על המילים והלחן חתומים אלעד טרבלסי, עידן בקשי ואסף צרויה, שגם אחראי על העיבוד והפקה המוזיקלית של השיר. זהו שיתוף פעולה נוסף של עומר אדם עם היוצרים אלעד טרבלסי ואסף צרויה. השלושה חתומים על להיטים ענקיים שהפכו לחלק מפס הקול שלנו בשנים האחרונות, בניהם - "פעם בחיים" שיצא ב 2017, אשר הגיע לכ-50 מיליון צפיות ונחשב גם היום ללהיט ענק, "חברות שלך" שהגיע לכ-40 מיליון צפיות והצלחה אדירה, עד כדי כך שזכה שנה לאחר יציאתו ב 2018 לשיר המשך "חברות שלך 2".
ב- 2019, במסגרת אלבומו של עומר אדם, יצא הלהיט "יעשו לנו כבוד" שגם עליו חתומים שלושת היוצרים. אגב, יש כבר תגובה לשיר החדש מצד זמר מפורסם אחר, הלא הוא טונה. הראפר הגיב באינסטגרם לשורות מהשיר: "כולה ישבתי עם טונה על סושי, בינינו זה לא רציני" וכתב "עומר, חשבתי שבינינו זה כן רציני", למה שאדם הגיב: "חחחח, אל תתייחס לכל מה שכותבים" והוסיף סמיילי קורץ. מלבד הסינגל החדש, אדם שוקד בימים אלה על הפקת מופע חנוכה NEXT, אותו השיק מלפני שלוש שנים וסוללה מכובדת של אמנים כבר שוריינה לקחת חלק במתחרה של הפסיטגל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה