תרבות ופנאי

רון נשר מאבד שליטה: "אני בא לרצוח מילולית"

רון נשר מתכונן לסדרת "דיסים" על כמה מהאויבים שלו: "אין פרה קדושה אחת שלא תישחט. הכי אישי והכי משפיל עד כה באחריות"
מערכת ice | 
רון נשר (צילום מתוך האינסטגרם)
סצנת הראפ הישראלית בדרך כלל לא מדרדרת לאלימות ברמה שהייתה אז במלחמת הכנופיות באמריקה, אך לפעמים אפשר להיכנס קצת לאווירת ילדי הרחוב ומלחמות האגו גם בלי שיקרה חלילה משהו בפועל.
הראפר שלא מפסיק לעורר סערות, רון נשר, פרסם היום סטורי חריף מאוד, אפילו במושגים שלו. "מהיום אני עושה ניקוי אורוות ובא לנקום בכל בן זו** שעמד לי בדרך או הכפיש את שמי." כתב ללא קונטקסט ברור.
"כל מי שחבר של אויבים שלי," המשיך, "לא לפנות אליי בשום דרך או צורה. מהיום חבר של אויביי הוא אויב!" נשר נתן ספויילר למופע שלו, שאולי לקראתו הוא כתב את הסטורי המזמין: "רשימת הדיסים המכוונים שיוצאים עד המופע תגרום לבלאגן מאוד גדול ולעצבים מקיר לקיר, מה שיגרום להמון חיוכים ממני!!!"

עוד אמר, "אני בא לרצוח מילולית, והפעם אין פרה קדושה אחת שלא תישחט. הכי אישי והכי משפיל עד כה באחריות."
נזכיר כי רון נשר עורר את הסערה האחרונה סביב שותפו לשעבר הראפר סטטיק, כאשר רמז בשיר שלו כי סטטיק בגד באשתו שרית פולק עם הזמרת אלה לי להב. סטטיק תבע את נשר על סכום של רבע מיליון שקלים בגין לשון הרע. התביעה נשלחה חודש לפני יציאתו של השיר במטרה למנוע את פרסומו. 
נשר וסטטיק מסוכסכים במשך שנים ארוכות על טענות של הפרת זכויות יוצרים. רון נשר טען כי השיר דוביגל שייך גם לו, כי הרי שלושתם - סטטיק, בן אל ורון נשר, הוציאו ביחד את השיר שהצליח מאוד והיה אף שיר הפריצה של צמד הפופ בישראל. אבל תכניות לחוד, כי אחרי הוצאת השיר השלישייה הסתכסכה ודרכיהם נפרדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה