תרבות ופנאי

"התחלנו בהליך גירושים": ספיר נרקיס שופכת אור על היחסים המורכבים

היחסים בין ליאור וספיר נרקיס ידעו עליות ומורדות, בראיון שהעניקה ספיר בסוף השבוע האחרון היא שמה קץ לשמועות ושידרה מסר אופטימי: "לעולם אל תגידו לעולם לא"
מערכת ice |  2
ליאור נרקיס ספיר נרקיס (צילום ליאור נרקיס ספיר נרקיס)
סביב היחסים בין הזמן ליאור וספיר נרקיס הופצו שמועות רבות. לצורך העניין באוגוסט האחרון פורסם כי לפי בקשת ספיר הוזמנה ניידת לביתם שבסביון ואף הוצא צו הרחקה נגד ליאור. בראיון שהעניקה ספיר למגזין סוף השבוע של mako היא העניקה התייחסות ראשונה, הכחישה את השמועות וניסתה לשדר (ככל הניתן) עסקים כרגיל.
"אני לא זו שהזמינה את המשטרה", ספיר מנסה לשים סוף לשמועות. "כנראה מישהו מהשכנים שלנו הזמין את הניידת כי הוא חשב שצריכה להיות התערבות משטרתית. בהתחלה בכלל לא הייתי בבית. ליאור היה לבד עם הילדים, הוא דיבר בטלפון והתווכח איתי ועם עורכי הדין שלו. הוא כנראה קצת הרים את הקול, השכנים חששו שיהיה בינינו ויכוח קולני והם העדיפו למנוע את זה ולהזמין את הניידת".
ספיר גם עדכנה בנוגע למצבם הנוכחי של השניים "כרגע ליאור ואני פרודים, הוא גר מחוץ לבית כבר למעלה מחודשיים, התחלנו בהליך גירושים". ספיר המשיכה "באותה נשימה אני יכולה לומר בשם שנינו שביני ובין ליאור יש אהבה ענקית ורצון ענק לשמור על המשפחה ולא לפרק. המשפחה מבחינתי היא ערך עליון מעל כל דבר בעולם, וכבר נוכחתי לדעת שבמקרה שלנו לעולם אל תגידו לעולם לא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממש לא מאמינה לזה
    ליטל 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד אפשר לפרק זוגיות, במיוחד אם זה הרבה שנים, אבל לא חבל?? ליאור וספיר זוג מקסים. מקווה שלא יתגרשו. שתחשוב על הילדים שלה, מה זה יעשה להם. כי זאת צלקת לכל החיים
    סגור
  • 1.
    אוהב בול_ _ל_ ם
    סבון מחליק 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבר לכביש השני חח..
    סגור