תרבות ופנאי

טריילר ראשון לסרט "האחים סופר מריו" בשיתוף נינטנדו

אילומיניישן ונינטנדו השיקו טריילר ראשון לסרט האחים סופר מריו, שייצא לאקרנים ב-2023
מערכת ice | 
האחים סופר מריו (צילום Universal Pictures)
אולפני אילומיניישן השיקו את הטריילר הראשון לסרט האחים סופר מריו - סרט האנימציה החדש המבוסס על עולמם של האחים סופר מריו שנינטנדו ביימה. הסרט יגיע אל בתי הקולנוע ב-7 באפריל 2023.
סרט האנימציה The Super Mario Bros. Movie הופק על ידי כריס מלדנדרי מאילומיניישן ושיגרו מיאמוטו מנינטנדו, וימומן במשותף על ידי Universal Pictures ונינטנדו. "אנו נרגשים לחלוק סוף סוף את המבט הראשון על הסרט", אמר כריס מלדנדרי, מייסד ומנכ"ל אילמוניישן. "מריו ולואיג'י של נינטנדו הם הדמויות האיקוניות והאהובות ביותר ביקום הגיימינג וזה היה כבוד מדהים לעבוד עם מיאמוטו-סאן בשנים האחרונות כדי להביא את הסיפור הזה לקולנוע באופן שהוא אותנטי לשורשיו".
שיגרו מיאמוטו מנינטנדו סיפר כי העבודה על הסרט עם אילומיניישן ארכה תקופה ארוכה: "בנינו עולם סופר מריו באמצעות שפת הקולנוע. תיהנו מחוויית ממלכת הפטריות הייחודית המתפשטת באופן נרחב על מסך התיאטרון. שימו לב גם לדמויות, וזיכרונות ממשחקי נינטנדו פזורים בחלקים קטנים של המסך לאורך הסרט. זה סרט שכל הגילאים ייהנו ממנו".
בימוי: אהרון הורבט ומייקל ג'ליניק, תסריט: מת'יו פוגל ("המיניונים של אילומיניישן: עלייתו של גרו"). בסרט מככבים כריס פראט בתפקיד מריו, אניה טיילור-ג'וי בתפקיד הנסיכה פיץ', צ'ארלי דיי בתפקיד לואיג'י, ג'ק בלאק בתפקיד באוזר, קיגן-מייקל קי בתפקיד הקרפדה, סת' רוגן בתפקיד דונקי קונג, פרד ארמיסן בתפקיד קראנקי קונג, קווין מייקל ריצ'רדסון בתפקיד קמיק וסבסטיאן מניסקלקו בתפקיד ספייק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה