תרבות ופנאי

לירן כוהנר וגיא גיאור בקמפיין חורף זוגי לרשת H&O

לירן כוהנר (34) ובעלה גיא גיאור ( 43 ), יככבו בקמפיין החורף של הרשת תחת

אסטרטגיית H&O BRAND COLLECTION, השמה דגש על הרחבת מגוון קטגוריות,

כניסה של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי האופנה והספורט

מערכת ice | 
פריזנטורים לרשת האופנה (צילום ליאור קסון)
הקמפיין יחשוף את קולקציית סתיו חורף 22-23 של הרשת באופנת נשים, גברים, ילדים, תינוקות, הלבשת לילה ופנאי, ואופנת ספורט לנשים ולגברים, תוך דגש על מגוון המותגים הרחב שמציעה הרשת ביניהם: טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, קרטרס, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, ועוד.
הקמפיין בכיכובם יעלה בימים הקרובים באמצעות משרד הפרסום קניבל בהשקעה של
1.5 מיליון ש''ח ויכלול בין היתר: סרטונים בטלוויזיה שיעלו בערוצים 12 ו13, שלטי חוצות
בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של הזוג.
לצורך צילומי הקמפיין רכשה החברה את זכויות השיר ECHOS של ההרכב לולה מארש -
אחד ההרכבים הישראלים המצליחים בעולם.

לדברי יוסי מלכה מנכ''ל רשת H&O: מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים השיווקיים של הרשת. זוהי שפה שמבדלת את הרשת משאר השוק ומדגישה את העובדה שרשת  H&Oמציעה תחת קורת גג אחת אופנה לכל המשפחה ואת כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה ביניהם: נייקי, אדידס, אנדר ארמור, ברוקס, און, נאוטיקה, לי , רנגלר, קרטרס, דלתא, פמינה, טריומף, טאג וומן, EXT, אקספו, רד-בק, רגטה ועוד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה