תרבות ופנאי

דירוג תחנות רדיו: נועה קירל מאבדת את המקום הראשון

הפנתרה כבר לא בטופ, אליאב זוהר נוסק ומי במקום הראשון?
מערכת ice | 
תמיר גרינברג, זוכה הכוכב הבא (צילום אורטל דהן)
מהפך! "פנתרה" של נועה קירל, יורד עד למקום השלישי ברשימת השירים הישראלים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו השבוע ומאבד את המקום הראשון ל"CHANGES" של תמיר גרינברג. את המקום השני תופס זוכה אחר של "הכוכב הבא" והטרי יותר - אליאב זוהר. את המקום הרביעי שומר לעצמו מהשבוע הקודם בניה ברבי. שירים החדש של ליאור נרקיס ומשה פרץ, סוגר את החמישייה.
ברשימת האמנים הישראלים המושמעים ביותר, אייל גולן שומר על הפסגה. משה פרץ, עם שירו החדש, מזנק מהמקום השמיני בשבוע שעבר, היישר אל המקום השני השבוע. שרית חדד יורדת מקום אחד ותופסת את המקום השלישי. שלומי שבת מטפס מקום אחד ונמצא במקום הרביעי. עדן בן זקן סוגרת את הרשימה.
ברשימת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר, שיר הקאמבק של בריטני, לצידו של אלטון ג'ון, שומר על המקום הראשון. שיתוף הפעולה של קלווין הראיס, פארל, האלסי וג'סטין טימברלייק - מטפס מקום אחד אל המקום השני. סטיב לייסי מתקדם שני מקומות ונמצא כעת בשלישייה המובילה. רוזה לין שומרת על המקום הרביעי שלה משבוע שעבר. הארי סטיילס יורד שלושה מקומות וסוגר את החמישייה.
ברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, אלטון שומר על הפסגה. הביטלס ודואה ליפה מחליפים ביניהם מקומות, כאשר הרביעייה מליברפול יורדת למקום השלישי. קלווין הראיס מתקדם שני מקומות עד למקום הרביעי. אד שירן גם כן עושה קפיצה של שני מקומות וסוגר את החמישייה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה