תרבות ופנאי

כוכב האח הגדול פותח עסק חדש: כמה זה יעלה?

אופק לוי, מחזאי, במאי ועיתונאי וכוכב העונה הנוכחית של האח הגדול, משיק סדנת כתיבה אינטימית תחת הכותרת כשיצירה מתחילה ביצר 
מערכת ice | 
אופק לוי (צילום רן יחזקאל)
אופק לוי, כוכב העונה הנוכחית והנצפית של "האח הגדול", הוא גם כוכב מוכר ומוערך בעולם התרבות הישראלי. לוי הוא זוכה פרס נשיא המדינה, מחזאי ובמאי בתיאטרון "צוותא" ("פסיכו-לוג", "וכשנמות הכל יחלוף", "מה שנשאר לך בברלין"), עיתונאי ומבקר תיאטרון. עכשיו הוא משיק סדנת כתיבה חדשה תחת השם "כשיצירה מתחילה ביצר" שכוללת ארבעה מפגשים ותעלה 1,900 שקל למשתתפים מעל גיל 18. 
במסגרת הסדנה, לוי יסייע למשתתפים להתגבר על המחסומים ולהפוך את היצרים, הרגשות והסיפור האישי למילים. הסדנה, שפתוחה ל-12 משתתפים בלבד, תכלול ארבעה מפגשים בני שעתיים וחצי, ותקנה למשתתפים כלים וטכניקות כתיבה ייחודיים שיעזרו להם ללמוד איך מתחילים לכתוב בצורה חשופה, אישית וכנה.
 
הבמאי צדי צרפתי אמר: ״אין כמו להיות נוכח בגילוי ראשוני של כישרון, כזה שאתה בטוח שעם השנים אתה תוכל לומר, ׳אני עוד ראיתי אותו כשהוא רק התחיל..׳. אז התמזל מזלי והגעתי לאולם תאטרון ׳צוותא׳ לצפות בהצגה ׳פסיכו-לוג׳ של אופק לוי מבלי שיהיה לי מושג מי הוא. רק ידעתי שהוא שחקן, נער שחולם לשחק. כשהגעתי, לאחר כמה בירורים, הבנתי שהוא גם המחזאי, וכשנכנסתי להצגה הבנתי שהוא גם הבמאי. אז כן, ישבתי והתמוגגתי. אני בטוח שנשמע על אופק לוי עוד הרבה, אבל אני הייתי בין הראשונים״.
 
כזכור, לוי חשף באח הגדול שהוא עדיין מתאבל על חברו מהתיכון ארי נשר ז"ל, בנו של הבמאי המוערך אבי נשר, שנהרג בתאונת דרכים בתל אביב. הוא סיפר שהשיר Cold little Heart שהושמע בבית האח הגדול מזכיר לו את נשר כל פעם מחדש. בעקבות הווידוי של לוי בחדר האח, הוא קיבלת תגובות נאצה מהגולשים שלא האמינו לחברות ביניהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה