תרבות ופנאי

הצעד החדש והמפתיע של אחד הקומיקאים האהובים בישראל

הקומיקאי והשחקן אילן פלד הודיע הבוקר כי הוא בדרך להוצאת אלבום בכורה, עד אז פלד משחרר לנו סינגל ראשון וצבעוני במיוחד, בדיוק כמו שפלד יודע לעשות

מערכת ice | 
אילן פלד (צילום יוטיוב/ מיקרוסופט)
זה שנים שאילן פלד, נחשב לאחד הקומיקאים המצחיקים, המסתוריים והמצוטטים בארץ. הבוקר (חמישי) פורסם כי הקומיקאי עומד לפני השקת אלבום בכורה אותו הוא הגדיר "סופר מגוון". למעשה הסינגל הראשון יצא לפלטפורמת המוזיקה השונות כבר היום.
אימפורטנט (אני הככככי חשוב.ה), הוא הראשון מתוך הפרויקט החדש והצבעוני של פלד, עליו עבד בשנה האחרונה בשיתוף רועי דורון (ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא) על ההפקה המוזיקלית, וקוואמי על הניהול האומנותי. יש לציין כי בפעם הראשונה, לא יוצגו דמויותיו המוכרות של פלד כמו מירי פסקל, דנית זמרת חתונות או המורה לימונה. הפעם בחר אילן להופיע בדמותו הוא בלבד.
  
בצילומי הקליפ של "אימפורטנט" אילן חבר למכללת מרשה - מיזם חברתי חדשני מבית היוצר של תנועת הבוגרים של איגי, שמיועד לתת מענה הוליסטי- חברתי ותעסוקתי לכלל הלומדות.ים בה. כמו כן המכללה פונה לצעירים וצעירות להט"בים המעוניינים ללמוד ולהתפתח מקצועית במגוון רחב של מקצועות ותחומי ידע, בדגש על הקהילה הטרנסית, ערבים וחרדים מקהילת הלהט"ב, שחלקם סובלים מאפליה קשה שבאה לידי ביטוי בקשיים רבים בהשתלבות בתעסוקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה