תרבות ופנאי

צביקה פיק זוכה להנצחה: בבאר שבע עושים כבוד למאסטרו

במתחם הבילוי ישפרו בבאר שבע הושק לאחרונה דאנס בר חדש בשם מרי לו. כל הקוקטיילים בבר נקראים על שם הלהיטים של צביקה פיק

מערכת ice |  1
צביקה פיק (צילום אינסטגרם)

מותו של צביקה פיק לפני שבועות ספורים השפיע על מעריצים מכל הארץ בני כל הגילאים. אחד מהם, אושיית חיי לילה מבאר שבע, החליט לעשות מחווה למאסטרו ופתח דאנס בר חדש במתחם הבילוי ישפרו בבאר שבע. הבר החדש, שנקרא מרי לו, מציג תלויה תמונה גדולה של פיק ז"ל, וכל הקוקטיילים שמוגשים בו נקראים על שמות הלהיטים הגדולים של מלך הפופ. 

הבר, בבעלות איש חיי הלילה של באר שבע אביאל צוריה, משתרע על שטח של כ-500 מ"ר וכולל כ-200 מקומות ישיבה. הדאנס בר החדש מצטרף למתחם הפנאי והבילוי ישפרו שכולל אולמות קולנוע, מסעדות, מגרש מיני קט-רגל, מתחם ירי וכמובן מועדון הפורום שבליינים מכל הארץ עולים אליו לרגל.
 


כזכור, הזמר והיוצר צביקה פיק הלך לעולמו באמצע החודש שעבר (אוגוסט), לאחר שעבר אירוע מוחי לפני כארבע שנים במהלך טיסה מלונדון לישראל. מותו הכה בתדהמה את עולם התרבות, ומאז שהלך לעולמו נערכו לו מחוות שונות. אחת מהמחוות המרגשות היתה של ישראל בידור שהעניקה למשפחתו של פיק פרס מפעל חיים, זאת במסגרת טקס נבחרי הבידור השנתי לשנת 2022.

בימים אלה מתקיים קרב מתוקשר על הירושה שהשאיר צביקה פיק. הזמר החליט להעביר את זכויות היוצרים על שיריו והווילה שהיתה בבעלותו לילדיו הקטנים מגרושתו האחרונה שירה מנור. בנוסף הוחלט שבתו הבכורה דניאלה פיק תנהל את כספי הירושה עד שאחיה הקטנים יגדלו.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא עשו
    אדר 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי לא נשאר כסף
    סגור