תרבות ופנאי

אלוהי הפופ מעבירה את השרביט לדור הבא

התפוח נפל קרוב לעץ, גם אם זו רק ההתחלה: בתה הגדולה של מדונה, לורדס "לולה" ליאון, קופצת לראשונה לבריכה בתעשיית המוזיקה עם סינגל הבכורה שהוציאה שנקרא "Lock&Key". מדונה אישרה: "אני כל כך גאה בך"
מערכת ice | 
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)
לורדס ליאון, הבת של מדונה, משחררת סינגל בכורה וכבר קיבלה את חותמת האישור של אמא. היא הוציאה ביום רביעי את שיר ה-Lo-Fi המוקפד "Lock&Key" תחת כינוי האמן שלה - לולהול. "אני כל כך גאה בך לולה!" מדונה כתבה באינסטגרם שלה על בתה הגדולה שהולכת בעקבותיה.
ליאון, דוגמנית ורקדנית בת 25, הוציאה גם קליפ מוזיקה, בבימויו של המפיק והשותף שלה לכתיבה Eartheater, שמתעד אותה רוקדת במספר מקומות, מטיילת לקברו של הארי הודיני בבית קברות בקווינס ומשתכשכת על החוף כשהיא לובשת חבלים בתור בגדים.
כניסתה של ליאון לתעשיית המוזיקה מגיעה חודשים לאחר שדנה בשאיפות הקריירה שלה בשיחה באוקטובר עם מגזין "אינטרוויו", שם אמרה בין השאר: "אין לי מטרה ספציפית. יש לי חוש מאוד ספציפי לסגנון, ואני מתעניינת באסתטיקה, אז אני אוהבת לשלב את כל החלקים האלה בעצמי בפרויקטים שלי".
היא הוסיפה: "לגבי מוזיקה, אני יכולה לשיר. אני פשוט לא עושה מזה עניין. אולי זה קרוב מדי לבית" (בהקשר לאמה המפורסמת).  כשזה מגיע לז'אנר המוזיקה המועדף עליה, ליאון שיתפה שהיא "תמיד הייתה אשת אוס וטכנו גדול, מאז שהייתי צעירה".
ליאון חתומה בלייבל כימיקל X בניו יורק, שבבעלות Eartheater (אלכסנדר דרוצ'ין).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה