תרבות ופנאי

"סופה של תקופה": המנהל של סטטיק ובן אל נפרד

אופיר חמו, מי שניהל את סטטיק ובן אל בשבע השנים האחרונות מתייחס לראשונה לפרידה הכואבת בין השניים, בפוסט שפרסם הוא סיכם את התקופה בצער
מערכת ice |  1
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
הפרידה הקשה של סטטיק ובן אל ממשיכה להכות גלים בכל רחבי עולם הבידור הישראלי. כעת מי שהיה המנהל הצמוד של צמד זמרי הפופ המצליחים נפרד גם. בפוסט שפרסם במהלך שעות הצהריים (חמישי) בעמוד האינסטגרם שלו הוא כתב: "סופה של תקופה. מרגיש לי בלתי אפשרי לסכם תקופה. של 7 שנים שליוויתי את צמד העשור סטטיק ובן אל".
 

"מהרגע הראשון הבנו שיש פה משהו מיוחד שעוד לא היה בישראל" המשיך חמו. "רפרטואר של להיטים שדור שלם גדל עליו, פריצת דרך מוסיקלית והחזרת הפופ הישראלי לקדמת הבמה, הופעות מפוצצות בארץ ובחו״ל, קמפיינים, תוכניות טלוויזיה ועוד ועוד".
חמו גם התייחס לפרידה באופן אישי: "לי אישית זה יום עצוב מאוד, גדלנו וצמחנו ביחד, אך הגיע העת של כל אחד מהאמנים האדירים האלה להתחיל את דרכו המוסיקלית לבד. אין לי ספק שזו אמנם סופה של תקופה, אך בו זמנית ראשיתה של דרך חדשה עבור כל הצדדים".
"אני בטוח שסטטיק ובן אל" המשיך, "כל אחד בנפרד, ימשיכו ליצור, להופיע ולהמשיך את החותם שהם השאירו במוסיקה הישראלית. תודה לכל מי שליווה אותנו במהלך הדרך הזאת. בראש ובראשונה לאורון ויואב שניהלו את הפרוייקט הזה בצורה מושלמת ומעוררת השראה. ממשיך ללמוד מכם בכל יום מחדש. תודה לכל הרקדנים שליוו אותנו, לדור גל האחד והיחיד, סאונדמנים, תאורנים, אנשי יח״צ, אנשי מסכים ואפקטים, נהגים וכל מי שהיה לו חלק בפרוייקט הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה??!!
    מעריץ נלהב 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תיפרדו בבקשה, אתם לא יכולים להפסיק את המורשת המוסיקלית שלכם!! טודו טודו בום!!!! מה נעשה בלעדיכם כבר מתגעגע!!!! דמעות, סליחה, אני בוכה
    סגור