תרבות ופנאי

הרולינג סטונס הכריז: הארי סטיילס הוא הגבר הנחשק בעולם

לפי מגזין הפופ האייקוני הזמר הבריטי הארי סטיילס הוא הגבר הנחשק ביותר בתקופה הזו, סטיילס הצטלם לשער המגזין אשר יופץ ברחבי העולם ויכול להיות גאה בטייטל החדש שלו
מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום פייסבוק)
מגזין התרבות הפופולארי "רולינג סטונס" - הכריז על הארי סטיילס, זמר הפופ האהוב, כגבר הנחשק ביותר בעולם. התואר המיוחד מגיע בעקבות האהבה הגוברת סביב הזמר והפיכתו לאייקון תרבותי ואופנתי. מתוך כך הכוכב יופיע על שער המגזין שיופץ ב14 מהדורות ברחבי העולם.
כזכור רק לאחרונה פורסם כי המאמצים של הזמר הפופולרי הארי סטיילס להיכנס גם לעולם המשחק, הולכים טוב. לפי צהובון ה'סאן' הבריטי, סטיילס חתם על הסכם עם אולפני דיסני כדי לגלם את דמותו של ארוס ביקום של מארוול, דמות שאותה גילם כבר בסרט "הנצחיים" בשנה שעברה. גם בישראל הארי סטיילס נחשב לזמר אהוב ביותר. להיטים מככבים באופן קבוע בראש מצעד הפזמונים ונמצאים דרך קבע במיקום גבוה בדירוג השירים המושמעים ביו טיוב ובספוטיפיי.
 
"הרולינג סטונס" הוא מגזין אמריקאי העוסק בתרבות פופולרית. המגזין נוסד בסן פרנסיסקו בשנת 1967 על ידי יאן ונר - שהוא עודנו העורך והמוציא לאור של המגזין - ועל ידי מבקר המוזיקה ראלף ג'יי גליסון. המגזין היה ידוע לראשונה על כתיבה נרחבת על מוזיקת רוק ועל דיווחים פוליטיים שנכתבו על ידי האנטר ס. תומפסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה