תרבות ופנאי

בדרכו האחרונה: צביקה פיק ז"ל ניצח את אייל גולן

מותו של המאסטרו, צביקה פיק, החזיר את שיריו לקדמת הבמה. רק בשבוע החולף פיק היה האמן המושמע ביותר ברדיו עם 1,162 השמעות. השני ברשימה הוא אייל גולן 
מערכת ice |  5
צביקה פיק (צילום פייסבוק/ צביקה פיק)
צביקה פיק, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, הוא האמן המושמע ביותר ברדיו עם 1162 השמעות רק בשבוע החולף. במקום השני: אייל גולן עם 439 השמעות. כך חושפת חברת המחקר MediaForest המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת ומחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
מותו של מלך הפופ, צביקה פיק הכה בתדהמה מדינה שלמה. היוצר והזמר האהוב, ששיריו הפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית, לקה בשבץ לפני כמה שנים ומאז התדרדר מצבו הבריאותי. גם הפרידה המתוקשרת משירה מנור ערערה אותו נפשית. למרות שנפגעה יכולת הדיבור שלו בעקבות השבץ, פיק התעקש לחזור ולהופיע אבל בהמשך נאלץ לבטל את ההופעות.
 
מי שגילתה את גופתו של המאסטרו היתה משי ברמי, היועצת האישית של צביקה פיק. כמו רבים אחרים, גם היא מתקשה להתאושש ממותו של הזמר שליוותה בתקופה האחרונה. כשפורסמה הידיעה על דבר מותו, הרשתות החברתיות געשו וכל מי שעבד איתו מקרוב ב-50 שנות הקריירה שלו, חלק לו כבוד אחרון בתקשורת.   
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יעע
    עכג 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אהבתי את הכותרת ניצח את אייל גולן חחחחח היה מת להיות פרומיל מאייל גולן
    סגור
  • 4.
    אחרי מות
    Eliyahu 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על זה נאמר אחרי מות לפני כן לא שמענו שיר אחד שלו בחודש בשנה אולי כמה חקיינים שרו במקומו
    סגור
  • 3.
    המזרחי בגדולתו
    צפוני 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הואיל ואייל גולן הוא מזרחי, הוא יקבל באהבה והערכה למורת רוחה של התקשורת העלובה, את העובדה שצביקה פיק הקדים אותו במשהו, והוא לא יתן לתקשורת הבזויה לחלץ ממנו אמירה שתגרום לסיכסוך בין האמן המזרחי לאמן האשכנזי, ובהבל רוק הוא יעיף כל מסכסך לעזאזל.
    סגור
  • 2.
    כותרת מיותרת
    מיכאלה 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צביקה פיק ז"ל זמר יקר ואהוב כבודו במקומו מונח . אתם חייבים את השם של אייל כדי למשוך קוראים ? איל גולן פתח בשבוע שעבר את כל ההופעות עם שיר לזיכרו של המנוח
    סגור
  • 1.
    חחחחהה
    חי 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צריך למות כדי לעקוף את אייל גולן !!!
    סגור