תרבות ופנאי

הזמרת נונו מותקפת: "הורסת תמימות של דור"

הזמרת הטרנדית כובשת את המצעדים, ובהתאם לכך גם חוטפת ביקורות על המילים. "זמרים, קחו אחריות, אתם מייצרים להיטים קליטים וילדים אוהבים אותם"
מערכת ice |  4
נונו (צילום אינסטגרם)
מדמות נישתית וקצת מוזרה לעין הקהל, הפכה השנה נונו לתופעה רחבה, ואחרי שחיממה את מארון 5 בפארק הירקון, היא ממלאת את ההופעות שלה פעם אחר פעם. נראה שחוץ מהמילים המתחכמות וההסתתרות מאחורי דמות, נונו לא שונה משום כוכבת פופ אחרת, ולכן גם היא מקבלת את אותן הביקורות שחוטפות כוכבות כמו נועה קירל או אנה זק. 
מגיש הטלוויזיה אברי גלעד נפרד השבוע בטורו השבועי מהזמר צביקה פיק ז"ל שהלך לעולמו ביום ראשון שעבר, והשווה אותו לכוכבי הפופ של היום. בעוד שפיק נתתן כבוד למילה הכתובה לדבריו, כוכבי הפופ של היום "הורסים תמימות של דור".

"חדר לסלון שלנו בגדול השיר "ליבינג דה דרים" של נונו." כתב גלעד במוסף ישראל שישבת. "למקרה שלא נחשפתם, הנה הפזמון החוזר, הקליט, המדביק: "בוקר ציח וצח, צהריים שאכט, ערב קרחן, איים ליבינג דה דרים". חיה את החלום. למרבה השמחה, הבנות כאן חושבות ש"צהריים שאכט" זה "צהריים שח", כלומר מדובר בשגרה של שחקנית שח מהדרגה העליונה, וזה בסדר דווקא. מלמד דבקות במטרה. אבל שאכט בצהריים - חרא של הרגל, אם יותר לי, בטח בגיל הזה שעושים ליפסינק לשיר בטיקטוק".
גלעד סיים, "זמרים, קחו אחריות, אתם מייצרים להיטים קליטים וילדים אוהבים אותם. תנו כבוד לגילם. אינכם יכולים לבגר את הקהל בכוח על ידי הכנסת מסרים לא מותאמי גיל לשירים שלכם. אתם הורסים תמימות של דור, אתם משנים את העולם לרעה. לכל ילד מגיעה ילדות תמימה, בלי שאכט. תראו את צביקה, איך היה מושר בפי עולל וזקן, והשתמש במילות קודש ממש, קודש השיר. מת אב, תשמרו על הילדים".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא כי לחקות מזרחי שדופק מחירים על סרטי בידוד זה חינוך מ (ל"ת)
    אורי 09/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    אברי גלעד הטיפש לא הבין שהשיר נכתב באירוניה.
    ירון 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    "ליבינג דה דרים" - זה בדיוק ההיפך. הכוונה בשיר היתה להראות את הריקנות של שגרת חיים חסרת תוכן.
    סגור
  • ילדים לא מבינים את האירוניה (ל"ת)
    דני 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קוק בצהריים חרא של הרגל - משנות ה90
    אהרלה 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פחות קליט אבל עשו כבר לפני 30 שנה. את שני הישבנים שלה היא מענטזת - ג'קי מקייטן שנות ה 70. אפשר לחשוב
    סגור