תרבות ופנאי

הקומדיה מלאת הכוכבים תישאר גנוזה בגלל ה-PC

קומדיה מטורפת שביים השחקו ג'יימי פוקס ב2016 נשארת על המדף ולא צפוייה לקבל תאריך הפצה, בגלל חוסר התאמה לסטנדרטים החדשים של ליהוק אתני
מערכת ice | 
קולנוע (צילום unsplash)
הזמנים משתנים במהירות, ומה שנחשב מקובל עד לא מזמן, הופך כעת לנשק בידי אבירי הפוליטיקלי קורקט, בעיקר בכל מה שקשור לליהוק אתני לא מדויק.
השחקן ג'יימי פוקס ("ג'אנגו ללא מעצורים", "ספיידרמן: אין דרך הביתה") חשף בראיון שהסרט הראשון בבימויו (והיחיד עד כה) "All Star Weekend"  נותר גנוז בגלל "המצב הנוכחי של הקומדיה". זוכה האוסקר צילם את הקומדיה ב-2016 עם צוות שחקנים שכולל את ג'רמי פיבן, רוברט דאוני ג'וניור, בניסיו דל טורו, ג'רארד באטלר ואווה לונגוריה.

בסרט "All Star Weekend" מככבים פוקס ופיבן ("הפמליה") כשני החברים הכי טובים שזוכים בכרטיסים לאירוע ה-NBA השנתי. הדמויות שלהם יוצאות לטיול בלוס אנג'לס כדי להשתתף במשחק האולסטאר, אבל המסע שלהן מתהפך על ידי קומץ דמויות מטורפות. רוברט דאוני ג'וניור (הלא הוא "איירון מן" מסרטי מארוול) מגלם בסרט דמות של גבר מקסיקני (בדומה לדמות השחורה שאותה גילם בסרט "רעם טרופי" ב2008 ואף היה מועמד עליו לאוסקר). גם פוקס גילם בסרט דמות מ"אתניות שונה" כשוטר לבן גזען.  הסרט ישב על המדף ולא יצא לאקרנים כבר כמה שנים.
 
"יש קושי עם חלק מהאנשים כשזה מגיע לקומדיה", אמר פוקס בזהירות כשנשאל מתי הסרט יצא לאקרנים. "אנחנו מנסים לפרוץ את הפינות הרגישות שבהן אנשים חוזרים לצחוק שוב... אנחנו מקווים להמשיך לצחוק ולהריץ אותם ישר לתוך "All Star Weekend" כי בהחלט הלכנו על זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה