תרבות ופנאי

קניה ווסט נתבע על יותר מ-7 מיליון, זו הסיבה

חברת הפקה אמריקאית תובעת יותר מ-7 מיליון דולר מהראפר קניה ווסט, בטענה שלא שילם עבור עבודות הפקה שבוצעו עבורו: "מצטערים שמערכת היחסים שהפרתה את שני הצדדים הגיעה למצב הזה"
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
חברת הפקה בשם "פנטום לאב" שעבדה בעבר עם הראפר קניה ווסט תובעת אותו ביותר מ-7 מיליון דולר, בטענה שלא שילם עבור הפקת אירוע השקת האלבום שלו "דונה 2", והופעה שהיה אמור לקיים בפסטיבל קואצ'לה, אך בוטלה לבסוף. זאת כאשר לשיטת החברה העיצוב וההפקה בוצעו והשוקעו בהם מאמצים רבים, כפי שסוכם מול האומן.
"קניה ומקורביו הבטיחו שאם פנטום תמשיך לעבוד על התקציב והפרויקטים, היא תקבל תשלום מיידי לכל פרויקט...לנאשמים לא הייתה שום כוונה לשלם, על אף שקיבלו מהם כמה וכמה מכתבים שדרשו את התשלום", צוין בכתב התביעה.
בהודעה לתקשורת בנושא אשר פורסמה בכלי התקשורת בארה"ב, נמסר כי, "אנחנו מאוד גאים בעבודה שעשינו למען קניה ואנו מצטערים שמערכת היחסים שהפרתה את שני הצדדים הגיעה למצב הזה ".
החברה הוסיפה לטעון כי אף הוציאה והשקיעה כספים רבים, כחלק מהעבודה על מזכרות שימכרו בהופעות, ועל אירוע של הזמר, בהנחה שיקבלו את התשלום על העבודה לאחר ההופעה המדוברת – אך כאמור, לדבריה ההופעה בוטלה מבלי להסדיר את החובות.
 
"שבועות ספורים אחרי שהבטיח שוב לשלם לחברה את המגיע לה מתוך תשעת מיליוני הדולרים שהיה אמור לקבל מהופעתו בקואצ'לה, קניה לפתע החליט שהוא מבטל את ההופעה שם ולא רק שהוא לא שילם לחברה את היתרות המגיעות לה הוא גם השאיר את פאנטום עם הוצאות בסך יותר ממיליון דולר על הוצאות נוספות של פסטיבל קואצ'לה", נכתב בכתב התביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה