תרבות ופנאי

חנן בן ארי חושף מה עומד מאחורי הלהיט החדש

לאחר הסערה שהתחוללה סביבו, חנן בן ארי זכה לאירוח של דידי הררי וסיפור על הלהיט החדש "חנניה"
מערכת ice |  5
חנן בן ארי (צילום אוליביה פיטוסי\פלאש90)
שדרן הרדיו דידי הררי אירח אתמול (רביעי), את הזמר חנן בן ארי, שדיבר איתו על הלהיט החדש שלו "חנניה" שהקליפ שלו צולם בסשן ההופעות האחרון שקיים באמפי קיסריה. השיר מספר את סיפורו של חנניה ז"ל, סביו של חנן.
"סבא שלי היה בן אדם רציני." אמר בן ארי, "לא יודע אם אתם מכירים אפגנים, הם אנשים שלא מדברים הרבה, ולא מחייכים הרבה, הוא היה כמעט סגפן. אחרי שסבתא שלי נפטרה הוא עבר לגור אצלנו ואז חווינו יחד רגעי צחוק, הוא ממש השתנה, חווינו אותו מחדש."

דידי הררי אמר, "זה ברכה שאתה יכול להופיע ככה מול מאות אלפי אנשים וכולם צועקים ככה את השם של סבא שלך", וחנן הוסיף, "השיר הוא ממש דוקו שלו, חוץ מהעניין שהשיר קצבי והוא היה אדם מאוד שקט."
 
לאחר מכן חשף חנן את ההרגל שלו אחרי כל הופעה: "אני חוזר הביתה ושותה תה, לא חם מדי, עם ביסקוויטים."
נזכיר כי ביום שני האחרון, דידי הררי קיים תוכנית מחווה ותמיכה לחנן בן ארי, לאחר הסערה שחוללו אתר מאקו שפרסמו על מחיר מופקע לכאורה שדרש חנן להופעה בנתניה.  הררי פתח את תוכניתו ואמר, "רגע לפני שנתחיל את השבוע הזה, בואו נסגור דברים משבוע שעבר. בשבוע שעבר התפרסמה כתבה מוזרה על חנן בן ארי כשהסיפור זה שהוא סגר הופעה עם עיריית נתניה כשהוא לוקח חצי מיליון שקלים על ההופעה כשהעירייה נדרשת לשלם בעצמה עוד חצי מיליון שקלים על ההופעה".
 
המגיש התייחס לציטוטים החסויים שהוצגו בכתבה ואמר, "ועאלק 'גורמים עלומים בתעשיה יצאו נגדו' דבר ראשון אני מאוד אוהב את חנן בן ארי אני חושב שהוא אדם מדהים ואומן וירטואוז שהצליח לשלב בין פופ לדת. הוא מקבל על המופע כ-200 אלף שקל. הוצאות מסביב עולים לעירייה עוד כ-300 אלף שקלים. בסך הכל חצי מיליון שקלים. "
"מכירת הכרטיסים של העירייה תכניס 750 אלף שקל עוד לפני חסויות מסחריות. בסך הכל העיריה מרוויחה מהמופע הזה אבל זה לא העניין, להגיד על חנן בבן ארי שהוא חזיר מבחינה כספית? גורמים בכירים בתעשיית הבידור? כשמגלים אותם מגלים כמה הם לא בכירים."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שנזכה לראות רק מעלת חברינו ולא "חסרונם"
    ע.ב.ד 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל אלא שרואים רק שחור צאו לעולם הוא מלא צבעים ומלא אהבה !!
    סגור
  • 4.
    מה מיוחד בו? זה נשמע שיר בצ'רקסית (ל"ת)
    יוסי 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    אשפה
    ירו 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ירדת מהעיניים חזיר
    סגור
  • 2.
    שיר מאוד יפה
    מטי 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זוכרת את התקופה שסבא חנניה היה בחיים, ואביו של חנן היה, כראש מועצת קרני שומרון, מטייל איתו בכסא הגלגלים ולוקח אותו איתו לכל אירוע שהיה בישוב. כל הכבוד על השיר היפה.
    סגור
  • 1.
    דידי - יישר כח
    מרים 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגורמים "העלומים" בתעשייה... פחדנים קנאים וצרי עין. חנן זמר מצליח מאוד וקשה להם לראות שמישהו מצליח כל כך וגם אהוב כי הוא בן אדם טוב ומוכשר. אז משמיצים בעילום שם...
    סגור