תרבות ופנאי

קאמבק מרגש: קמרון דיאז חוזרת ובגדול

לאחר שהודיעה על פרישה רשמית ממשחק דיאז חוזרת, ובקרוב תופיע שוב על מסכי הקולנוע והסטרימינג, הפופקורן כבר מוכן
מערכת ice | 
קמרון דיאז (צילום AP)
שמונה שנים לאחר שהוקרן סרטה האחרון וארבע שנים לאחר שהודיעה באופן רשמי על פרישה מעולם המשחק, קמרון דיאז חוזרת למסכי הקולנוע. הבוקר צייץ השחקן ג'יימי פוקס בחשבון הטוויטר שלו סרטון ובו הוא מציג שיחת טלפון מוקלטת עם דיאז ומנסה לשכנע אותה להצטרף אליו לקאסט הסרט - Back in Action שיופק על ידי ענקית הסטרימינג נטפליקס.
  
בשיחה המוקלטת פוקס העלה על הקו "בהפתעה" את שחקן הפוטבול האגדי טום בריידי. כמובן שהבחירה בבריידי לא הייתה מקרית, שכן השחקן הכריז בעצמו על פרישה במהלך השנה האחרונה, החלטה אשר ממנה הספיק לחזור בו ולהודיע כי בכוונתו לשוב ולשחק. בקליפ שפורסם דיאז אמרה שהיא "מתרגשת" לחזור ולשחק בסרט Back in Action שיעלה כאמור בנטפליקס והעבודות עליו צפויות להתחיל בסוף השנה.
 
במהלך השנים דיאז התרחקה מתעשיית הסרטים והתקשורת ושמרה על בקנאות על פרטיותה. בראיון שמסרה למגזין Goop בשנת 2018 שיתפה דיאז ואמרה: " החלטתי להפסיק לעשות סרטים ולהתמקד בחיים האישיים שלי, ביחסים האישיים שלי, במשפחה שלי, בחברים שלי". עוד הוסיפה השחקנית "אתה שם 12 שעות ביום במשך חודשים ארוכים. אין לך זמן לשום דבר אחר, הייתי צריך בעצם לקחת את זה בחזרה, ולקחת אחריות על החיים שלי".
 
דיאז נחשבת לאחת השחקניות האהובות בשנים האחרונות בין היתר בזכות הופעותיה בסרטים מוצלחים רבים, ביניהם: שרק (דיבוב של פיונה), המלאכיות של צ'ארלי, המסכה, שומרת אחותי, מורה רעה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה