תרבות ופנאי

טום הולנד חושף: "התאמנתי מלא ואכלתי כמה שאפשר"

השחקן הצעיר בן ה-25 ממשיך לסרט הבא שלו, לאחר ההצלחה של ספיידרמן, והפעם עם השחקן מארק וולברג בן ה-50. הולנד הצנום החליט לעבור מהפך לקראת הסרט החדש וכך זה יצא
מערכת ice |  3
טום הולנד (צילום ויקיפדיה)
ספיידרמן הצעיר, טום הולנד, חשף לפני כמה ימים בבכורת הסרט החדש שלו אנצ'רטד שיצא בסופ"ש האחרון, איך זה לעבוד לצידו של מארק וולברג ומה היה צריך לעשות כדי להתחיל להיראות כמוהו.
נזכיר, ביום שישי האחרון יצא סרט האקשן וההרפתקאות האמריקאי, Uncharted בבימויו של רובן פליישר, כאשר הכוכבים הראשיים של הסרט הינם טום הולנד ומארק וולברג. הסרט מבוסס על סדרת משחקי הפלייסטיישן באותו השם, ועלה לאקרנים ב-18 בפברואר 2022, תחת הפקתם של סרטי קולומביה, PlayStation Productions, ‏Naughty Dog והפצתם של סרטי סוני.

השחקן הצעיר, סיפר על המשחק לצידו של מארק וולברג בן ה-50, ועל כך שהוא יודע שהוא "הבחור החדש בשכונה". אבל הדבר המעניין היה ההחלטה של הולנד לפתח גוף שרירי כמו של וולברג כיוון שלדבריו הוא לא רצה להיראות בסרט כמו "האחיין הצעיר" של וולברג.
הולנד התאמן על זריזות עבור הסרט, אבל הבין שהוא חייב לגדול בגוף כדי להיראות וולברג, שהסכים לעזור לו בשמחה ולהתאמן איתו. הסוד להעלות מסת שריר הייתה פשוטה: להתאמן בלי סוף ולאכול כמה שיותר, עד שוולברג בעצמו החמיא לו על ההצלחה.
 
השחקן הצעיר בן ה-25, כבר ממצב את עצמו כאחד הכוכבים הגדולים בארה"ב, כאשר רק שנה שעברה כיכב בשובר הקופות "ספיידרמן: אין דרך הבייתה", שלאחר ימים ספורים מאז שיצא חצה את רף המיליארד דולר בהכנסות, ובמקום השישי בהכנסות של סרטים בכל הזמנים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא ביקורת
    איתמר 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טום הולנד הוא מספיק שרירי וחבל שחשב שלא
    סגור
  • 2.
    לא ביקורת
    איתמר 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טום הולנד
    סגור
  • 1.
    He's F'ing British (ל"ת)
    David 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור