תרבות ופנאי

זוכה האוסקר האגדי התרסק כלכלית: "איבדתי 50 מיליון דולר ביום"

אל פאצ'ינו, אחד השחקנים הגדולים ביותר בעולם, הוציא לאחרונה ספר זיכרונות חדש, בו הוא חשף כי נפל להונאת פונזי על ידי רואה החשבון שלו: "הרגשתי דפוק. הייתי שבור. היו לי 50 מיליון דולר, ואז נשארתי בלי כלום". ואיך אדם סנדלר הצליח לעזור לו לצאת מזה?
מערכת ice | 
אל פאצינו (צילום אינסטגרם @actorpacino)
אל פאצ'ינו, אחד השחקנים הגדולים ביותר בעולם, הוציא לאחרונה ספר זיכרונות חדש בשם "סאני בוי", בו הוא מספר פרטים מעניינים מאוד על עברו, ביניהם חשף את הונאת הפונזי הגדולה שחווה, אחרי שאיבד ביום אחד 50 מיליון דולר.
אל פאצ'ינו מספר כי מי שאחראי להונאת הפונזי הזו הוא רואה החשבון שלו, שכאמור גנב ממנו 50 מיליון דולר והותיר את חשבונו ריק מכסף ביום בהיר אחד בשמת 2011, מה שאילץ אותו לעשות התאמות מרחיקות לכת בחייו. אגב, אותו רואה חשבון נכנס ל-7.5 שנות מאסר בפועל.
בספרו החדש, מספר זוכה האוסקר כי "בשנת 2011 התחלתי לקבל אזהרות שלא ניתן לסמוך על רואה החשבון שלי באותה תקופה, בחור שהיו לו הרבה לקוחות מפורסמים". פאצ'ינו מספר איך הפך לחשוד בעצמו, אחרי שנסע באותה תקופה לחופשה יוקרתית באירופה, בה הוציא הרבה מאוד כסף, אך למעשה לא היו כל תנודות שהן בחשבון הבנק שלו.
בעקבות כך, פאצ'ינו נלקח לחקירה במשטרה, ומיד הבין שנפל לתרמית: "הזמר עצר. הרגשתי דפוק. הייתי שבור. היו לי 50 מיליון דולר, ואז נשארתי בלי כלום. איבדתי את כל הכסף שלי ברגע".
השחקן האהוב סיפר כי הוא עשה התאמות, והתחיל להסכים לכל תפקיד שהוא קיבל. הסרט הראשון שצילם אחרי שאיבד את כספו היה ג'ק וג'יל עם אדם סנדלר, עליו קיבל לא מעט ביקורות. כעת, הוא חושף כי הוא עשה זאת בשביל הכסף, ושסנדלר בעצמו, שידע על כל הסיפור הזה, עזר לו לצאת ממנו:
פאצ'ינו סיפר: "עשיתי את זה כי לא היה לי שום דבר אחר. שילמו לי על זה הרבה.  אני אוהב את אדם, היה נפלא לעבוד איתו והוא הפך לחבר יקר. הוא גם במקרה שחקן נהדר ובחור מטורף". בהמשך, כיכב במספר פרסומות וסרטים, מה שעזר לו להתגבר על המצב הקשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה