תרבות ופנאי

בגיל 81: השחקנית הישראלית מפתיעה ומככבת בנטפליקס

שושה גורן מככבת ב"אהבה במרוקו", סרט דרמה רומנטי המשודר בנטפליקס, לצדם של הכוכבים ההוליוודיים לורה דרן וליאם המסוורת'
מערכת ice |  1
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחד משני הסרטים שמככבים כרגע בראש רשימת התכנים הנצפים ביותר בנטפליקס הוא "אהבה במרוקו", בכיכובם של שני מפורסמים הוליוודיים: לורן דרן ("שקרים קטנים גדולים") וליאם המסוורת' (סדרת "משחקי הרעב" והאקס של מיילי סיירוס). אלא שלצדם מפציעה הפתעה ישראלית בדמות האנדרדוג: השחקנית הישראלית שושה גורן, בת 81.
גורן משחקת את עדה דוהן, סופרת ישראלית זוכת פרס נובל, ובריאיון ל-N12 גילתה איך הגיעה לתפקיד: המלהקת חיפשה שחקנית ישראלית לסרט שצולם במרוקו לפני כשנתיים, כחלק מקאסט ששילב שחקנים מרחבי תבל. גורן עברה אודישנים בזום (דמדומי הקורונה) – והתקבלה.
שושה גורן, ילידה עיראק שלמדה משחק בברוקלין קולג', ייסדה בשנת 1982 את תיאטרון "בימת קדם", בשיתוף עם בן זוגה, הסופר והמחזאי יצחק גורמזאנו גורן ועם המחזאי רפאל אהרון. לאורך השנים שיחקה במגוון סרטים וסדרות בישראל, ובימים אלה היא משתתפת בקומדיה "קח אותי מוריס" מבית התיאטרון העברי.
 
בביקורת על הסרט ב-ice נכתב: "נראה שנטפליקס רצתה פשוט לעשות עוד סרט על הז'אנר של פער הגילאים (אחרי שכבר עשתה לפני כחודשיים את "פרשה משפחתית") אך זה כשלעצמו לא סיבה מספיק טובה להפיק סרט שלם. הנופים של מרוקו משגעים, העלילה שטחית עד צפויה וסביר להניח שלולא השמות של השניים – הסרט בכלל לא היה זוכה לשום תשומת לב. מאכזב עוד יותר לדעת שמי שאמונה על הבימוי היא סוזאנה גרנט שהביאה אלינו את "ארין ברוקוביץ" , "בנעליה" ובאופן כללי יודעת להביא דמויות נשיות מעניינות ומורכבות למרכז הבמה. כנראה שהיא קיבלה מספיק כסף מנטפליקס כדי להיות חתומה על הפרוויקט הזה אך פה, בשונה מהסרטים הקודמים שלה אין שום משמעות או עומק לדמויות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תכלס אם יש משהו יותר מעניין אז עדיף.
    גלי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורה תחתונה היה מעניין לראות את שושה גורן מפציעה כסבתא בין הצעירים...חוץ מזה לא משהו ודי וצפוי. נחמד לא יותר
    סגור