תרבות ופנאי

איתי תורג'מן יבטל את חתונת הענק? הדרמה החדשה נחשפת

החתונה הכי מדוברת של עולם הבידור אמורה להתקיים הערב (שני), כאשר השחקן איתי תורג'מן ובת זוגו טליה מזוז אמורים להינשא זה לזו. אלא שבעקבות מטח הטילים של חיזבאללה לעבר המרכז, החתונה עשויה להתבטל
מערכת ice | 
איתי תורגמן (צילום @itayturgeman)
החתונה הכי מדוברת של עולם הבידור אמורה להתקיים הערב (שני), כאשר השחקן איתי תורג'מן ובת זוגו טליה מזוז אמורים להינשא זה לזו במתחם האירועים "טרמינל" שבפתח תקווה.
אלא שלאחר שיגור הטילים של חיזבאללה לעבר עומק ישראל, נודע כי החתונה של איתי תורג'מן נמצאת בסכנה, והיא עשויה להידחות. באירוע הענק אמורים להיות נוכחים בסך הכל כ-450 אורחים. 
הרב אמור לחתן את הזוג הוא הרב איתמר אלדר, כאשר מי שנבחר לשיר בחופה הוא לא אחר מאשר הזמר האהוב בניה ברבי. השף האורח שאמור לבשל בחתונה של תורג'מן ובחירת לבו הוא יחי זינו ממסעדת פסקדו שבאשדוד, אחת המסעדות הטובות ביותר בישראל, שהיא המסעדה האהובה על איתי תורג'מן. אגב, מי שנבחר להיות הדי ג'יי בחתונה הוא אלי מתנה.
רשימת האורחים בחתונה כוללת שמות מוכרים ביותר מתעשיית הבידור. אל החתונה צפויים להגיע בין היתר חברי מה קשור, אסי ישראלוף, שלום מיכאשווילי, ציון ברוך ויאנה, השחקניות גל מלכה, מגי אזרזר ואגם רודברג ועוד רבים מתעשיית הבידור.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה