תרבות ופנאי

הפסטיבל האהוב בוטל בישראל: "אין זה הזמן הנכון"

על רקע המלחמה המשתוללת בישראל והמצב הביטחוני המסובך, עיריית מודיעים מכבים רעות הודיעה כי היא מבטלת את פסטיבל "ניצוצות" המסורתי, שאמור היה להתקיים בסוכות: "הוחלט כי הפסטיבל יידחה למועד מאוחר יותר, בתקווה גדולה שעד אז נוכל לחגוג באמת"
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על רקע המלחמה המשתוללת בישראל והמצב הביטחוני המסובך, עוד עוד אירועים גדולים שתוכננו לחגי תשרי מבוטלים לאחרונה. בתוך כך, השבוע הודיעה עיריית מודיעין מכבים רעות, כי היא מבטלת את הפסטיבל האהוב "ניצוצות", שאמור היה להיערך בחג הסוכות כמדי שנה.
בהודעה שהוציאה העירייה לתושבי העיר נכתב :"עד השנה האחרונה נהגנו לחגוג את חול המועד סוכות, עם פסטיבל ניצוצות המסורתי. השנה, לאחר התלבטויות רבות, החלטנו לדחות את הפסטיבל. העובדה שבימים אלה מתחוללת מלחמת חרבות ברזל, והכאב שמלווה כל בית בישראל, הביאו אותנו להחלטה, כי אין זה הזמן הנכון לקיום פסטיבל".
עוד נכתב בהודעה שהוציאה העירייה לתושבים כי "בהתאם לכך, הוחלט כי הפסטיבל יידחה למועד מאוחר יותר, בתקווה גדולה שעד אז נוכל לחגוג באמת, עם לב מלא ושלם, יחד עם כל החטופות והחטופים שישובו אלינו הביתה".
לסיום נכתב בהודעה של עיריית מודיעין: "מי ייתן והשקט יחזור למקומותינו במהרה ונוכל שוב לשמוח יחד. אנחנו מודים לכם על ההבנה, ומאחלים לכל אחד ואחת מכם חג סוכות שקט ובטוח".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה