תרבות ופנאי

קליפ השנה של ice תשפ"ד: זה הלהיט שכולם דיברו עליו

אין דבר שכוכבת הפופ הזו נוגעת בו ולא הופך ללהיט. זאת הייתה הפעם הראשונה שראינו אותה משקיעה ככה בקליפ בסטנדרטים של כוכבת פופ בינלאומית. קליפ השנה של אתר ice
אפרת קרסנר | 
קליפ השנה (צילום shutterstock)
נועה קירל הצליחה השנה לעשות מה שאומנים רבים בחו"ל כבר עושים שנים - קליפים מושקעים שמתובלים בקצת הומור עצמי.  
בסוג של מחזמר קצרצר בנתה קירל קליפ שמציג את סיפור חייה ב-3 דקות - מהשיר הפרובוקטיבי שהוציאה לראשונה בגיל 14, ההתמודדות עם המשקל ועד הזוגיות עם דניאל פרץ. 
היא חטפה ביקורות על האהבה העצמית שהיא מפגינה בשיר ובקליפ אך נדמה שהדבר רק העלה את מדד הפופולריות שלה ברשתות החברתיות ובקרב מעריציה. עיתונאים רבים כתבו על הקליפ ואף השוו אותו לשיר של מייגן טריינור "Me too", בטענה לדימיון בין השניים. חלק גדול מהם לא פרגן, אך נדמה שקירל לא זקוקה לפרגון הזה בשביל להצליח.
 
בביקורת על הקליפ באתר ice נכתב: "לנועה קירל היה מזל גדול בחיים, אבל אי אפשר לקחת ממנה את השאפתנות ואת הנחישות, כי גם כסף לא קונה תהילה אם את לא מוכשרת מספיק. את הדרך היא עשתה לגמרי בעצמה ולבדה ועל זה מגיע לה לא מעט קרדיט".
נועה קירל היא זמרת הפופ המפורסמת והמוכרת ביותר בישראל. לקראת הקיץ שחררה קירל מספר שירים שמיד הפכו ללהיטים מדוברים. הקליפ "אני" היה אחד הקליפים המושקעים שהוציאה קירל במהלך הקריירה, וגם לאחד הבולטים בתולדות המוזיקה הישראלית. קירל לקחה סטנדרטים שאימצו בתעשיית הפופ העולמית והפכה אותם למוזיקה תוצרת כחול-לבן. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה