תרבות ופנאי

אודי כגן בפרויקט מצמרר: "עלול לעורר טריגר לסובלים מפוסט טראומה"

אודי כגן, הקומיקאי האהוב, הוציא שיר חדש אליו צירף קלפי מצמרר במיוחד: "אזהרה צפייה: תוכן גרפי בסרטון זה עלול לעורר טריגרים עמוד אנשים הסובלים מפוסט טראומה". צפו בתיעוד
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)
אודי כגן, הקומיקאי האהוב, הוא ללא ספק אחד האנשים הכי מוכשרים בארץ. מלבד היותו קומיקאי, כגן, שמגלם את הדמות הקורעת והמיתולוגית "משיח", הוא גם כמובן שחקן מצוין ויותר מכך אף זמר מצוין.
במהלך כל הקריירה שלו, כגן לוקח את נושא השירה כעניין פרודי, כשהוא מופיע על פסנתר כחלק מהמופעים שלו. אלא שהיום (שלישי) כגן יצא בפרויקט חדש ומצמרר במיוחד, במרכזו שיר חדש שכתב, הלחין ושר, אליו הוסיף גם קלפי לא פחות ממצמרר.
השיר החדש של כגן מדבר על הפוסט טראומה עמה הוא מתמודד מימיו כחייל. בתחילת הקלפי נכתב: "אזהרה צפייה: תוכן גרפי בסרטון זה עלול לעורר טריגרים עמוד אנשים הסובלים מפוסט טראומה".
השיר עצמו נקרא "איש המפעל", כאשר בתחילת הקליפ גם כתוב ברקע: "איש המפעל מוקדש לאחיי ואחיותיי, החיים, המתים, והמתים החיים". השיר החדש ואיתו גם הקליפ מגיעים בתקופה קשה מאוד למדינה, שבה עוד עוד אנשים סובלים מפוסט טראומה בעקבות המלחמה הקש. צפו בקליפ לשיר החדש של אודי כגן:
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמונה גאונית
    יניב 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק באייס, כתבה על אודי כגן ןבתמונה הראשית מופיעים כל השחקנים של ארץ נהדרת חוץ מאודי כגן. רמת תחקיר - חוג עיתונאים צעירים במתנ״ס. שיר מטורף אבל, בזה צדקתם. יפה.
    סגור