תרבות ופנאי

כוכב "הארי פוטר" חוגג 100 עם צניחה חופשית דרמטית מעל ים המלח

וולטר בינגהם, מכשף הארי פוטר, חוגג 100 עם צניחה חופשית מרהיבה מעל ים המלח, כשלראשונה מבצע את הצניחה הגבוהה ביותר שנרשמה בישראל
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
וולטר בינגהם, עיתונאי ושחקן קולנוע בריטי-ישראלי, חוגג את יום הולדתו ה-100 בצורה יוצאת דופן ובולטת במיוחד. בינגהם, המוכר בתפקיד המכשף בסרטי הארי פוטר, בחר לציין את יום הולדתו בצורה מרהיבה וייחודית – באמצעות צניחה חופשית ממנחת בר יהודה, שבמרגלות מצדה.
הצניחה, שביצע בינגהם עם מדריכי הצניחה של קבוצת "הצנחניה", התבצעה מגובה של 15,000 רגל, השיא הגבוה ביותר שנרשם בישראל עד כה. במהלך הצניחה, שהארכה כ-90 שניות במהירות של 200 קמ"ש, נהנה בינגהם מתצפית מרהיבה על נופי ים המלח, הרי יהודה, מצדה וירדן.

 צילום: הצנחניה - Go Jump  ים המלח
לצורך האירוע, הצטייד בינגהם בחולצה מיוחדת שתומכת בחיילי צה"ל, כהבעת תמיכה למול המצב הביטחוני. בני משפחתו ליוו אותו ותמכו בו לאורך כל הדרך, וביחד ציינו את האירוע בצורה חגיגית ומשמעותית.
הצניחה חופשית של בינגהם אינה רק אקט מרהיב, אלא גם סיום ראוי לקריירה מרשימה שהחלה באירועים היסטוריים, כולל פעילותו במהלך מלחמת העולם השנייה. ב-2015, בינגהם נכנס לספר השיאים של גינס כעיתונאי הפעיל המבוגר ביותר בעולם.
יום הולדתו של בינגהם חל בינואר האחרון, אך בשל המצב הביטחוני, החגיגות נדחו. כעת, עם הצניחה החופשית, הוא מסיים את האירוע בהצלחה ובסגנון, כמו שתואם לדמותו הייחודית.

צילום: הצנחניה - Go Jump  ים המלח
ניר ונגר ראש המועצה האזורית תמר: " המועצה האזורית תמר מארחת מליוני מבקרים בשנה, המגיעים להנות מהנופים הייחודיים של ים המלח.
שמחנו לארח את  אחד המכשפים המפורסמים בעולם, ואדם מיוחד זה, אצלנו במנחת מצדה ומזמינים את כולם להגיע ולהנות מקסם המקום"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה