תרבות ופנאי

נועה קירל במחווה נדירה לתלבושת האייקונית של ביונסה

נועה קירל היא מעריצה גדולה של הזמרת ביונסה ורואה בה השראה ומודל לחיקוי. לכן אין זה מפתיע שבקליפ החדש שלה היא מעתיקה ממנה את הלבוש האייקוני
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום שחר ארביב)
נועה קירל השיקה ביום שישי האחרון את הסינגל הבינלאומי הראשון שלה, אחרי הפרידה מאטלניק רקורדס.
בטיימינג מושלם, באותו יום היא גם הכריזה במקרה על אירוסיה לכדורגלן דניאל פרץ. רגע לפני הופעת הענק בפארק הירקון, הזמרת הצעירה משחררת סינגל בינלאומי חדש העונה לשם "בא דא בינג".
על הסינגל החדש של קירל, המהווה צעד משמעותי בקריירה הבינלאומית שלה, אחראי המפיק המוזיקלי פרינס פוקס, אשר עבד עם דוויד גואטה, הזמרת ביבי רקסה, ואף עם היילי סטיינפלד. חוזה ראמוס, כוריאוגרף הקליפ של קירל, הידוע בכינוי "הוליווד" אשר עובד עם אייקונים עולמיים כמו ביונסה, ניקי מינאז' וריהאנה, היה שותף למהלך הענק של הזמרת הצעירה. 
ואם עדיין לא שמתם לב, אי אפשר היה לפספס את המחווה הגדולה של נועה קירל במהלך הקליפ לביונסה, כאשר היא לובשת את הטופ הנוצץ והאייקוני של הזמרת, שזכור לנו מהעטיפה לסינגל "Crazy in love" משנת 2003.

(הטופ הנוצץ שעשוי מיהלומים. התמונות נלקחו מערוץ היוטיוב הרשמי של ביונסה ונועה קירל)
עם טבעת אירוסין ששוויה מוערך ביותר ממאה אלף שקלים, זה די ברור שנועה קירל אוהבת יהלומים וגם את ביונסה והנה - היא הצליחה לשלב בין השניים בלבוש האייקוני הזה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מעניינת קחי אחריות
    אני 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי הבזיון של שנה שעברה את מעלה עוד יופי, ללא התחייסוצ ואחרי התעלמות מקהל מעריצות שלם והורים שלא ראו דבר במופע בפארק הירקון! בושה
    סגור
  • 1.
    מה (ל"ת)
    רון 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור