תרבות ופנאי

קרין גורן חושפת את הטרגדיה האישית: "היא הייתה החיים שלי"

קרין גורן, שמשיקה ספר מתכונים חדש לרגל 20 שנות קריירה, פתחה את הלב ודיברה על מותה של אמה לפני כשנתיים, שהביא אותה לדיכאון כבד ולירידה של 20 ק"ג במשקל גופה: "התפרקתי ממש. זה היה דיכאון. אני נלחמת על שמחת החיים ועל התיאבון"
מערכת ice | 
קרין גורן BOSCH (צילום אור גפן)
קרין גורן, המוכרת כמלכת הסוכר והקונדיטוריה בכל בית בארץ ומי שעומדת מאחורי מתכונים, ספרים ותוכניות בישול ונמנית כחלק משמעותי מחייהם של כל האופים והאופות הביתיים לאורך שנים, משיקה יחד עם FOODY את הספרייה של קרין - סדרת החוברות "שוגר מאמא". מדובר באוצר מתכונים אישי שלה עם כל הסודות המתוקים מכל השנים, אותם היא משיקה לרגל 20 שנות קריירה ענפה.
הבוקר (רביעי), גורן, שהשילה ממשקלה לא פחות מ-20 ק"ג בשנתיים האחרונות, התראיינה ב-YNET, שם חשפה את הדיכאון הכבד אליו נקלעה אחרי מות אמה, שנפטרה לפני כשנתיים אחרי שחלתה בסרטן.
גורן סיפרה על הרגעים הקשים שעברה בחייה: "אחרי שאמא שלי מתה, התפרקתי ממש. זה היה דיכאון. לא רציתי לצאת מהמיטה, לא התקלחתי, לא אכלתי ולא שתיתי עד שהתייבשתי. אני נלחמת על שמחת החיים ועל התיאבון".
בהמשך, דיברה קרין גורן על כך שירדה בעקבות מותה של אמה במשקל ונכנסה לדיכאון עמוק: "זו הסיבה שאני לא אוכלת כמו שצריך בשנתיים האחרונות. אין לי אוויר. אמא שלי הייתה החיים שלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה