תרבות ופנאי

נורית גפן חוטפת: "הזניחו את ילדיהם לטובת סקס, סמים ורוקנרול"

לאחר שחשפה כי היא ובעלה יהונתן גפן ז"ל נהגו לנאוף זה בזה במספר הזדמנויות שונות, מיהר מני אסייג לתקוף את נורית גפן. מני אסייג: "אלה שהזניחו את ילדיהם לטובת סקס, סמים ורוקנרול, מתעקשים להטיף לכולנו על ערכים נעלים ודרך ארץ"

מערכת ice |  1
נורית גפן (צילום All in prodcastim)
לאחר שנורית גפן חשפה בפודקאסט המשותף שלה עם נכדה דילן כי היא ובעלה יהונתן גפן ז"ל נהגו לנאוף זה בזה במספר הזדמנויות שונות, התסריטאי והסאטיריקן מני אסייג מיהר להביע את עמדתו על אותו גילוי מרעיש ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
מני אסייג, שמרבה למתוח ביקורת חריפה על מפלגות השמאל בכלל ומצביעיה בפרט, נחשף לאחרונה לווידוי המטלטל של נורית גפן, אימו של הזמר אביב גפן, בפודקאסט המשותף שלה עם נכדה דילן. "זה סקס, סמים ורוקנרול. לא עשינו עניין מניאוף", כך סיפרה נורית גפן על חיי הנישואים שלה ושל יהונתן גפן ז"ל. 
בעקבות דבריה החריגים של גפן, מיהר אסייג לתקוף אותה ברשת החברתית X: "למה חשוב להפיץ את סרטון הזוועה הזה? כדי להבין את גודל החוצפה של אנשי סדום ועמורה ההוללים ממחנה השמאל: אלה שהזניחו את ילדיהם לטובת סקס, סמים ורוקנרול, מתעקשים להטיף לכולנו על ערכים נעלים ודרך ארץ, על חינוך, על אבחנה בין טוב לרע, על נאורות ועל נורמליות". בסיום הציוץ, כתב מני אסייג: "כבהמות נדמו. דור מזוין".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כול מילה בסלע מגעיל נואף איכס אחד גדול (ל"ת)
    טל 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור