תרבות ופנאי

הנציגה הישראלית באירוויזיון מזהירה: "מתחזים אליי, תהיו זהירים"

נציגת לוקסמבורג טלי גולרגנט במסר לעוקבים שלה על כך שקם לה עמוד מתחזה שגורם לה נזק: "יש המון חשבונות פיקטיביים שמנסים להתחזות אליי. מנסים להשיג מידע אישי עליי דרך חברים ומשפחה, ומנסים לבקש כסף לפרויקט הבא שלי"
מערכת ice | 
טלי גולרגנט (צילום freepik, shutterstock, אינסטגרם/ taligolergant)
כוכבת האירוויזיון הישראלית, טלי גולרגנט, שייצגה את לוקסמבורג באירוויזיון 2024 האחרון בשבדיה, ובשל מוצאה ספגה בוז ברשת כמובן מצד פרו פלסטינים ומעריצים אנטישמיים של התחרות, יוצאת באזהרה לעוקבים שלה.
גולרגנט פנתה היום (שלישי) לעוקבים שלה באזהרה על כך שקם לה עמוד מתחזה שגורם לה נזק: "יש המון חשבונות פיקטיביים שמנסים להתחזות אליי. מנסים להשיג מידע אישי עליי דרך חברים ומשפחה, ומנסים לבקש כסף לפרויקט הבא שלי".

עוד היא המשיכה: "רק רציתי להבהיר שיש לי רק חשבון אינסטגרם אחד שמזוהה עם הפרויקט שלי וזה זה. לפייסבוק זה אותו אחד שמקושר לאינסטגרם. תהיו זהירים, אוהבת את כולכם".
הישראלית הצעירה, ייצגה כזכור את לוקסמבורג בתחרות עם השיר Fighter, אבל היא ספגה קריאות לחרם, כשצצו קריאות אנטישמיות קשות כמו: "תחרימו את ישראל ואת מדינת הלוויין החדשה שלה, לוקסמבורג", כמובן שהיא נשלחה בסופו של דבר אל התחרות, אבל לא סיפקה שם את התוצאה הרצויה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה