תרבות ופנאי

הפתעה במוזיקה הישראלית: אלו שתי הזמרות האהובות שניהלו רומן

שנים רבות נפוצו שמועות על רומן בין הזמרות רונה קינן ויהודית רביץ, ששיתפו פעולה מוסיקלית בעבר. כעת מודה קינן: השיר שלה "עיניים זרות" משנת 2007 נכתב על אותו רומן
מערכת ice |  1
רונה קינן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
במשך שנים נפוצו בישראל שמועות מתחת לרדאר, על רומן שהיה בין הזמרות המפורסמות רונה קינן (45) ויהודית רביץ (67). שתיהן יצאו מהארון בעבר, אבל לא הודו מעולם כי ניהלו קשר רומנטי ביניהן. עד סוף השבוע האחרון, בו שברה רונה קינן את קשר השתיקה.
בריאיון למוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות, חשפה רונה קינן את הסיפורים מאחורי שיריה המפורסמים, במלאת 20 שנה לאלבומה הראשון. לגבי השיר "עיניים זרות" שכתבה והלחינה ב-2007, אמרה קינן כי נכתב סביב שתי מערכות יחסים שהיו לה, על אהבה שלא מצליחה להתממש, לאישה שלא באמת יכלה להיות איתה. "זה היה רומן שלא הפך למערכת היחסים שרציתי, והשאיר אותי בחסך", סיפרה.
בתשובה לשאלה על המילים "סוף לסיפור" בשיר, שמעוררות אסוציאציה לשיר הידוע של יהודית רביץ, הודתה קינן: "כן, מה אני אגיד? זה לא שאני לא מדברת על זה כי 'אוי ואבוי, איזה סוד', אלא כי נראה לי יותר מעניין לשמור את זה פתוח. כשהכל ספציפי וברור, זה הופך להיות אייטם, לא שיר".
עוד אמרה קינן: "כן. האהבה הזו לא יכלה להתממש, אבל היא הייתה מאוד משמעותית בחיים שלי, ולקח לי הרבה זמן להתגבר על זה".
רונה קינן, בתם של הסופר והעיתונאי עמוס קינן וחוקרת הקולנוע והסופרת נורית גרץ, הוציאה את אלבום הסולו שלה "לנשום בספירה לאחור" במאי 2004, בהפקתו של יזהר אשדות. בשנת 2004 יצאה מהארון ולפני שש שנים היא ובת זוגה שירי קלאס הפכו לאימהות לילד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עלק זמרות
    אביב 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    2 זמרות דמיקולו??????
    סגור