תרבות ופנאי

בעקבות המצב הביטחוני: ההופעה של יובל המבולבל בוטלה

כוכב הילדים היה אמור להופיע היום בעיר יבנה, אך בעקבות הערכת מצב שקיימה העירייה הוחלט באופן עצמאי לבטלה למרות שהנחיות פיקוד העורף בעיר לא השתנו ביממה האחרונה. זאת בניגוד לערים בשרון ובגוש דן, שם הוחלט על הגבלות התקהלות
מערכת ice | 
יובל המבולבל (צילום יח"צ)
בעיר יבנה שבשפלה החליטו לא לקחת סיכון ובהערכת מצב שקיימו הבוקר (ראשון) הוחלט לבטל שני אירועים גדולים שאמורים להתקיים השבוע, למרות שפיקוד העורף לא שינה את ההנחיות.
מהעירייה נמסר כי בעקבות המצב הבטחוני, נערכה הערכת מצב בחמ"ל העירוני בהשתתפות ראש העיר. במהלך הישיבה ניתנה סקירה והערכות לתרחישים השונים, והוחלט שכלל המקלטים הציבוריים ייפתחו לרשות הציבור. 
בוטל האירוע לציבור הדתי, שתוכנן להתקיים הבוקר (25/8) בפארק המים, וכן, בוטל האירוע לילדים ולכל המשפחה עם יובל המבולבל, שהיה אמור להתקיים ביום רביעי (28/8) בפארק הסנהדרין. נדגיש שוב כי פיקוד העורף לא שינה את הנחיות ההתגוננות בעיר יבנה וכי העירייה החליטה ליזום זאת באופן עצמאי.
גם בירושלים, עיר שלא שונו בה הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף, בוטל פסטיבל למוזיקה קאמרית שצפוי היה להתקיים בשבוע הבא בהשתתפות אמנים בינלאומיים.
גם רשת friends ביטלה היום ומחר את פסטיבל סרטי הילדים בכל הארץ מלבד בערים הדרומיות באר שבע ודימונה. באולם הגדול של הקאמרי הוחלט לבטל את שתי ההצגות הראשונות של "פיטר פן". בנוסף, מתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר נמסר כי למרות הגבלת ההתקהלות ההצגה "סטמפניו" תתקיים הערב באולם 2, המשמש גם כמרחב מוגן, בהתאם להנחיות פיקוד העורף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה