תרבות ופנאי

צביקה הדר חשף לפני שעלה לבמה: "חשבתי לבטל את המופע"

לקראת מופע הסטנד אפ שלו אתמול ב'היכל בעיר' בהרצליה, פרסם צביקה הדר סרטון מחדר ההלבשה בו הוא שיתף את עוקביו במחשבות על ביטול המופע. "איזה מעבר של מצבי רוח, אני מודה שבתחילת השבוע בגלל שלא ידענו מה יהיה חשבתי לבטל את המופע", אמר לפני ההופעה
מערכת ice | 
צביקה הדר העביר מסר נחרץ וזועם לממשלה (צילום יחצ, אמיר בוחבוט)
מגיש הטלוויזיה, איש העסקים וכוכב הטלוויזיה צביקה הדר, שלאחרונה עזב את תפקידו כמגיש ברשת 13 וכעת מגיש בערוץ הספורט, מעלה בשנים האחרונות מופע סטנד אפ ברחבי הארץ. 
אתמול (חמישי) הופיע הדר 'היכל בעיר' בהרצליה וחשף בפני עוקביו באינסטגרם את התחושות שלו לפני ביצוע מופע סטנד אפ, בשבוע כה רגיש כמו שעבר על מדינת ישראל, עם החזרת שש גופות החטופים מרצועת עזה לישראל.
הדר צילם עצמו בחדר ההלבשה כשעה לפני המופע והעלה את התיעוד לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, וסיפר גם עד כמה הוא מתרגש לחזור ולהופיע.
"זהו אני בחדר ההלבשה ב'היכל בעיר' בהרצליה. עוד שעה בדיוק מתחיל המופע", פתח הדר את דבריו והוסיף, "איזה מעבר של מצבי רוח, אני מודה שבתחילת השבוע בגלל שלא ידענו מה יהיה ועסקה ולא עסקה, ומה המצב, חשבתי אולי לבטל את המופע".
לאחר מכן אמר צביקה הדר כי "היום בבוקר הודיעו לי שהמופע כמעט מכור כולו, עכשיו אני בא ויש משהו כמו 17 כרטיסים עוד בקופה. אז אחרונים חביבים, יש לכם שעה. בואו, בואו נפרק את האולם, שיהיה מלא עד הסוף".
לסיום, שיתף הדר את התרגשותו לחזור להופיע ואמר: "האמת שנורא מרגש אותי אחרי תקופה להופיע. יש לי מלא דברים באש, צריך לסדר אותם. יאללה מחכה לכם אחרונים חביבים ב'היכל בעיר' הרצליה. אחרי הרבה זמן שלא הופעתי בסטנד אפ, הנה. אני מחכה לכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה