תרבות ופנאי

בגיל 60: רני רהב עושה את זה בפעם הראשונה בחייו

תגידו המון מזל טוב לרני רהב, איש יחסי הציבור בן ה-60, שאחרי 32 שנות נישואים לבת זוגו הילה, הוא הופך בפעם הראשונה בחייו לסבא, אחרי שנולד לו נכד ראשון לבנו היחיד רועי, שהתחתן עם בחירת לבו - גרציאלה דרהי, בתו של המיליארדר פטריק לפני כשנה
מערכת ice |  2
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
תגידו המון מזל טוב לרני רהב, איש יחסי הציבור בן ה-60, שאחרי 32 שנות נישואים לבת זוגו הילה, הוא הופך בפעם הראשונה בחייו לסבא, אחרי שנולד לו נכד ראשון לבנו היחיד רועי, שהתחתן עם בחירת לבו - גרציאלה דרהי, לפני כשנה.
אם תהיתם מה שמו של הרך הנולד, אז על פי הדיווח הבוקר (שישי) ב-TMI, רהב ומשפחתו מסרבים לחשוף את השם שלו. כזכור, החתונה של בנו של רהב הייתה ללא ספק החתונה המפוארת ביותר בישראל.
כזכור, רני רהב הביא לא פחות מ-1,200 אורחים לאחת החתונות הכי נוצצות שנראו בישראל, כאשר בנו של רהב, רועי, התחתן עם בתו של המיליארדר פטריק דרהי, גרציאלה. רועי רהב בן ה-30, בנם של רני והילה רהב נישא בחתונת ענק לבתו של המיליארדר היהודי, טייקון תקשורת עולמי, שהחברה שלו אלטיס שולטת בשורה של ערוצים וגופי שידור מסביב לעולם ובהם חברת הוט.
החתונה משכה צמרת העסקים והתקשורת העולמית. בני הזוג הכירו לפני חצי שנה, וההורים בכו מתחת לחופה. מי שהגיעו להרים לזוג הצעיר ולרהב הם ניקול ראידמן, אופירה אסייג ובאופן מפתיע גם הגרוש הטרי שלה גיל מנקין, מיקי בוגנים פחות 40 ק"ג, רותם סלע ובעלה אריאל רוטר, ליאור רז, אורי פפר ויעל גולדמן, הזמרת ריטה, ששי קשת ואשתו יונה אליאן, מאור זגורי וחן אמסלן, גלית גוטמן ובעלה, אגם רודברג ועוד.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סבא דפקט
    קובי 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף לא להוולד לסבא כזה
    סגור
  • 1.
    60 שנה
    מהמסיבה בסביון 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    של טיפוס חלאתי
    סגור