תרבות ופנאי

הזמרת הישראלית נדהמה: "הייתי עדה לשוד"

זמרת הפופ הישראלית בת ה-27 חשפה כי במהלך השבת הייתה עדה לתקרית המפחידה בסופר פארם: "פתאום מישהי צורחת ובחור בורח החוצה עם משהו ביד"
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
זמרת הפופ הישראלית, ענבל רז, שמוכרת מהלהיטים "שלוותה" ו"מי לימדה אותך", חשפה את התקרית המלחיצה שהייתה עדה לה בסוף השבוע.
רז פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה שיצאה לקנות משהו בבית המרקחת ואז הייתה עדה לשוד: "אני באה להיכנס ופתאום מישהי צורחת ובחור בורח החוצה עם משהו ביד בריצת ספרינט. ברגע הראשון חשבתי פיגוע איזה מלחיץ אמא".
נזכיר כי לפני כחודשיים הזמר אלי חולי, שמשחק בסדרת הטלוויזיה הפופולרית של רשת 13 "בלקספייס", נפצע ברגלו כשטס עם בת זוגו, הזמרת ענבל רז, לנפוש באי רודוס. "טיסה הבאה אנחנו מכניסים מראש בית חולים ללו"ז של האטרקציות", אמרה רז.
בתיעוד שהעלתה לרשת החברתית טיקטוק הזמרת ענבל רז, נראה הזמר כשהוא יושב על כיסא גלגלים במרפאה. רז העלתה את הסרטון לעוקביה וביקשה מהם המלצות להסרת עין הרע, לאחר שהיא עצמה חלתה כשהשניים טסו מוקדם יותר במהלך השנה האחרונה לחופשה זוגית בתאילנד.
חולי מגלם בבלקספייס את דמותו של ירין גבעון – זמר רגיש, בעל עמוד אינסטגרם מצליח ועם קריירה מבטיחה. לפני שנתיים השתתף חולי באקס פקטור והפסיד למיכאל בן דוד בגמר התחרות, מה שגרם לו לפספס את ההזדמנות לייצג את ישראל באירוויזיון. בשנה לאחר מכן נשלחה בת זוגו של חולי, ענבל רז, לייצג את ישראל באירוויזיון במשלחת יוצרים מאירופה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה