תרבות ופנאי

הבילוי הלילי הלא שגרתי של מנחת "האח הגדול"

לירון ויצמן יצאה לבלות בלילה אך נאלצה לסיים את הערב בפעולה לא קונבנציונלית בכלל: "תכננו לקרוע את העיר". כל הפרטים
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
לירון ויצמן מנחת "האח הגדול" ברשת 13 תכננה לבלות עם החברות הטובות רותם סלע ויעל גולדמן אך החבורה נאלצה לקטוע את התוכניות בגלל תקרית קטנה ומציקה.
הן יצאו למסעדת ג'ורג' בתל אביב לארוחה משותפת לחגוג את ה"כמעט יום הולדת" של רותם סלע, שיחול בסוף השבוע הקרוב.
מסתבר שלגולדמן נתקע קוץ באצבע ובסוף הערב החברות היו עסוקות בלעזור לה להוציא אותו מהיד באמצעות פינצטה. הפעולה נמשכה כנראה הרבה זמן כי ויצמן מתארת כי כך הן סיימו את הערב, למרות שתכננו "לקרוע את העיר". גולדמן פרסמה הבוקר כי "למתעניינים הקוץ עדיין שם". כנראה שלירון ויצמן ורותם סלע כשלו במשימת ההוצאה.

(מתוך חשבון האינסטגרם של לירון ויצמן)
לפני מספר ימים העלתה ויצמן סרטון לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא משתפת מפדיחה שאירעה לה, כאשר התלבשה בטייץ וטופ והייתה צריכה להסתובב ככה בכל השכונה.
"אמא אמא, אתם מכירים את הפדיחה הזאת שאתם מתלבשים עם טופ כזה וטייץ, ואתם כזה 'טוב בסדר אני ישר יורד לחניון והולך לאימון ואף אחד לא רואה אותי', ואז אני נזכרת שחניתי את האוטו בחוץ ואני צריכה לעבור את כל השכונה ככה, ואז כל הילדות כזה "מה, מה הבעיה להתלבש ככה, מה הסיפור'".
ויצמן המשיכה: "אבל יש סיפור, יש סיפור, זה לא כזה. אני לא יודעת, זה לגיטימי להסתובב ככה ברחוב. אין פדיחה כזאת. ומה עם המשקף? שהריסים גמרו לי את העין? קיצור יש היום אח, ולפני האח אני הולכת לאימון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה