תרבות ופנאי

כוכבות "שישי הפוך" חושפות: השחקן הנערץ שיככב בסרט ההמשך

לינדזי לוהן וג'יימי לי קרטיס חושפות פרטים חדשים מצילומי סרט ההמשך ללהיט הקולנועי משנת 2003, וזה השחקן הבלתי נשכח שהולך לככב איתן ביחד
מערכת ice | 
שישי הפוך (צילום מסך מתוך יוטיוב Disney UK)
"שישי הפוך" היה אחד הלהיטים הקולנועיים הגדולים של דיסני בשנת 2003. הסרט הזה היה גם גרסה חדשה לקלאסיקה "אמא ליום אחד" (1976) בכיכובה של ג'ודי פוסטר.
כעת נחשפים פרטים חדשים על צילומי סרט ההמשך "שישי הפוך 2", שייקרא באנגלית Freaker Friday. כוכבות הסרט המקורי לינדזי לוהן וג'יימי לי קרטיס חשפו את הלוגו של הסרט באירוע החשיפה של דיסני שנערך אתמול, והתראיינו גם על צילומי ההמשך.
 

בראיון ל"אינטרטיינמט טונייט" סיפרה לוהן כי היא תגלם אמא למתבגרת בסרט ההמשך, וג'יימי לי קרטיס תגלם את הסבתא. כשנשאלו האם יתחלפו שוב בגופן כמו בסרט המקורי אמרו השתיים כי נאסר עליהן לספר. 
עוד הוסיפו השתיים כי יהיו הופעות אורח מעניינות בסרט, וגם צ'אד מייקל מארי מהסרט המקורי חוזר למסך הגדול. ג'יימי לי קרטיס סיפרה שברגע שהוא נכנס לחדר כל אישה שהייתה במקום נעצה בו מבטי התמוגגות.
 
@entertainmenttonight Lindsay Lohan and Jamie Lee Curtis match each other's freak in the highly-anticipated Freaky Friday sequel, Freakier Friday. #d23 #d23expo #lindsaylohan #freakyfriday ♬ original sound - Entertainment Tonight
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה