תרבות ופנאי

חנוך דאום זוכה לכבוד ענק: זה הפרס היוקרתי שקיבל

במהלך כנס הגרעינים השני לחוסן החברה הישראלית, הוענקו אותות אהבת העם והארץ לחנוך דאום ואיריס חיים על פועלם בתחומי חיזוק רוח העם במהלך המלחמה. חנוך דאום פנה לאיריס חיים ואמר: "המעשה שלך הוא מעשה של גדולה והוא חושף אמת מאוד גדולה בנו"

מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
היום (רביעי) נערך בשדרות כנס הגרעינים השני לחוסן החברה הישראלית 'פניהם איש אל אחיו' של קרן קהילות, ארגון המאגד תחתיו כ-70 גרעינים משימתיים-תורניים בכל רחבי הארץ.
במסגרת הכנס, חולק אות אהבת העם והארץ מתוך רצון להביע הערכה לפועלם ברמה הלאומית בשדות העשייה בתחומי חיזוק רוח העם במהלך מלחמת "חרבות ברזל". בפרס היוקרתי זכו משה ואליעד אוחיון הי"ד, עמותת נט"ל, איריס חיים וחנוך ואפרת דאום.
"אני רוצה להגיד משהו בשם הרב קוק. לי יש עין טובה על הציבור בישראל. בשביעי באוקטובר גילינו דברים קשים על המדינה אבל גילינו גם דברים מדהימים", כך פתח חנוך דאום את נאומו בטקס המיוחד.
 
העיתונאי והסופר המוכר המשיך בדבריו ואמר: "אני רואה עם מופלא. וחבר שלי אומר לי שזה מתחיל להתפורר, רק אתמול חזרו לדבר על המחיצות בתל אביב. אני חושב שהעם שלנו, ההתעלות אחרי המשבר שהיה בשמחת תורה, זו האמת שלנו, זה מי שאנחנו. שאף אחד לא יגיד לנו שזה מתפורר. יכול להיות שזה מתפורר, אבל זה כבר אצלנו בכיס, כבר גילינו שברגע הכי נמוך שהיינו בו, ברגע המפולג ביותר, גילינו שאנחנו יכולים לשים הכל בצד ולהתעלות ביחד ושיש לנו כוחות גדולים. אז גם אם עכשיו זה מתחיל להתפוגג, זה כבר שלנו".
לאחר דבריו המרגשים בכנס הגרעינים לחוסן החברה הישראלית, פנה דאום לאיריס חיים, אימו של החטוף יותם אשר נהרג בשוגג על ידי כוחות צה"ל ואמר: כשאת איריס, ברגע הכי קשה שאדם יכול להיות בו, שלחת הודעה ללוחמים שירו ביותם, את הראית לכולנו איזה פוטנציאל טמון גם בנו. המעשה שלך הוא מעשה של גדולה והוא חושף אמת מאוד גדולה בנו".
 בסיום דבריו, פנה דאום לקרן קהילות על קבלת הפרס והדגיש את החשיבות בעשיית טוב: "יש המון טוב בעם שלנו, צריך עין טובה להפיץ את הטוב. ולכן גם היה לי חשוב להגיע לכנס הזה. תמשיכו לעשות טוב ואני מקווה שבכנס בשנה הבאה נהיה אחרי הניצחון והחטופים יהיו בבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה