תרבות ופנאי

השחקן האהוב נעצר בחשד לרצח: דרמה ענקית בהוליווד

השחקן אקילי מקדאוול בן ה-21, נעצר בחשד לרצח שהתרחש לפני כשבועיים בטקסס שבארצות הברית. על פי החשד, מקדאוול הגיע לבחניון של בניין דירות כדי לרכוש סמים, שם הפתחה קטטה בינו לבין צעיר בן 20 בשם סזאר פרלטה, בו הוא ירה מספר פעמים ונמלט מהמקום
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
השחקן האהוב אקילי מקדאוול בן ה-21, מי שפרץ לחיינו בזכות תפקידו בסדרה "המיליארדרים" ומככב גם בסדרה "David Makes Man", נעצר בחשד לרצח שהתרחש לפני כשבועיים בטקסס שבארצות הברית.
על פי דיווחים היום (שלישי) בתקשורת האמריקאית, אקילי מקדאוול נעצר בחשד לרצח של צעיר בן 20 בשם סזאר פרלטה, באירוע ירי שהגיעו בעקבות קטטה שפרצה בחניון של מתחם דירות ביוסטון. על פי החשד, אחרי קטטה שפרצה במקום, השחקן ירה למוות בפרלטה ונמלט בריצה מהמקום.
מהחקירה של המשטרה עולה כי אקילי מקדאוול הגיע לאותו בניין דירות לרכוש סמים מהקרבן, ובין השניים התפתחה קטטה, בסיומה אקילי מקדאוול שלף אקדח, ירה מספר פעמים בסזאר פרלטה ונמלט בריצה מהמקום.
השוטרים שהגיעו לזירת הרצח מצאו את פרלטה כשהוא מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו. מותו של הצעיר נקבע במקום. על פי הדיווחים, מקדאוול נעצר שבועיים לאחר הרצח, בימים אלו למעשה, כאשר הוא מוחזק בבית כלא במחוז האריס, עם ערבות של 400 אלף דולר. השחקן ביקש סנגור ציבורי, כי לא היה ביכולתו לשכור עורך דין. אגב, על פי הדיווחים, יום לפני הרצח הוא נעצר בחשד לגניבה ושוחרר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה