תרבות ופנאי

הסטנדאפיסטית הישראלית המפורסמת מבוהלת: "לפרוש מהתחום?"

הקומיקאית מור חן פרסמה סרטון ובו היא חושפת את הדאגה והחששות שלה מהמצב הביטחוני בעקבות הצפי למתקפה איראנית: "יש טעם ללכת לסופר?"
מערכת ice |  1
פרמיירה-אילוסטרציה (צילום freepik)
הקומיקאית מור חן פרסמה בסוף השבוע סרטון הומוריסטי שבו היא מנסה להתמודד עם החרדות שלה בעקבות המצב והצפי לתקיפה בישראל.
"מה הלו"ז בסוף? אנחנו מתים, אנחנו חיים? מפציצים אותנו, לא מפציצים? לטרוח לערוך לכם קטעים? לפרוש מהתחום? מה עושים מה הלוז??", אמרה מור חן.
 
@morchen

♬ צליל מקורי - Mor Chen

לאחר מכן הוסיפה חן כי חוסר הוודאות ותחזיות האימה על העתיד משתקות אותה והיא אינה חושבת שיש טעם לאגור מזון: "מה זה האי וודאות הזאת אני ברמה שאני לא יודעת אם יש טעם ללכת לסופר. לקנות ביצים לא לקנות ביצים? מה קורה? יש אווירה של אה... זמן שאול! ואני בזמן השאול הזה יושבת ועורכת קטעים אולי כדאי לנצל את זה למשהו קצת יותר, בכל זאת רגעים אחרונים. כאילו אני חושבת על זה, מה הייתי רוצה לעשות בסוף העולם? ברגעים האחרונים שלי כאילו, ללכת לסופר? גם בילוי".
"תנו לי איזהשהו צפי! תנו לי איזה תרשים! לא ייתכן, עם שלם יושב כוסס אצבעות. כוסס ציפורניים כאילו התכוונתי. מהאי וודאות, אני רוצה לדעת פנינו לאן. ומי יכול להזמין לי כרטיס לארה"ב!", הוסיפה חן.
הקומיקאית המשיכה ואמרה: "אני צריכה לשלוח הודעות כמו הנוכלים האלה הפקיסטנים שמתחזים לפיקטיבי לשלוח הודעות לגברים מעבר לים, מה יש? תארחו מישהי שכטב"ם מרחף מעל ראשי! לא תצילו לא תתנו יד? מה יש? רק לצחוק ממני אתם יודעים! טיפה סכנת חיים זהו, מה אני אגיד לכם זה סרטון של רצף תודעה".
"אני באמת כאילו לא יודעת אם יש טעם לטרוח אפילו לכתוב פאנצ'ים. אני אעלה את זה ובום! עוד חצי שעה מה? מה שכן אולי תהיה הנחה בשכר דירה. גם משהו לצפות לו!", סיכמה חן.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש טעם ללכת לסופר, ותקני לי בבקשה: לחם דגנים, 2 קוטג'.
    יהודה קפלן 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמאה, 2 אשל או גבינה לבנה... ועל חשבונך. תודה.
    סגור