תרבות ופנאי

כוכב "האח הגדול" מודה בכאב: "זה לא קרה לי עם אף אחת"

לאחר הפרידה הכואבת מבת הזוג ליאור עמר, גיא איתן מספר בכאב על התחושות המורכבות שהוא חווה בימים אלו וחושף כי חלומו האולטימטיבי הוא למצוא את אהבת חייו. גיא איתן:  "עם ליאור הייתה הפעם הראשונה שחוויתי פרידה קשה של איזה באסה והעולם אכזר. הייתי בתקופה שכל כולי רציתי אותה, זה לא קרה לי אף פעם עם אף אחת"

מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
לאחר הפרידה המתוקשרת מבת הזוג ליאור עמר, אשר עמה קיים מערכת יחסים רומנטית בת חצי שנה, גיא איתן, כוכב תוכנית הריאליטי "האח הגדול", התראיין לכתבת התרבות והבידור יפעת הללי אברהם וסיפר על התחושות המורכבות שהוא חווה בימים אלו.
איתן, שחשף כבר בחודש מרץ האחרון את בת הזוג החדשה, סיפר בריאיון להללי אברהם כי הפרידה מליאור עמר הייתה לא פשוטה עבורו. "עם ליאור הייתה הפעם הראשונה שחוויתי פרידה קשה של איזה באסה והעולם אכזר. הייתי בתקופה שכל כולי רציתי אותה, זה לא קרה לי אף פעם עם אף אחת".
עוד סיפר גיא איתן, כי במהלך מערכת היחסים המתוקשרת עם עמר, הוא קיבל הצעה מעניינת מאוד שהייתה יכולה להשפיע לטובה על מצבו הכלכלי.  "קיבלתי הצעה לצילומים אבל הייתי צריך להתנשק בהם. שאלתי את ליאור, ראיתי בעיניים שלה שזה מפריע לה, אז ויתרתי על זה. 150 אלף שקל עפו לפח". 
כוכב הריאליטי אשר מטפח תדמית מאצ'ואיסטית הקשוחה, חשף בפני הללי אברהם כי הוא מחפש את אהבת חייו וחלומו האולטימטיבי הוא להקים בית בישראל.  במהלך הריאיון, סיפר כוכב תוכנית הריאליטי "האח הגדול", כי הוא חוסך לעתידו ולעתיד משפחתו: "בילויים של 20-30 אלף שקל זה לא ב-DNA שלי. תמיד אמרתי שאני רוצה לספק לאשתי ולילדים מה שלא היה לי, אז אני חי בחיסכון למען העתיד שלהם". 
לאחרונה גיא איתן יצר סערה תקשורתית רחבה, לאחר שהחליט להציב שלט מעל כבישי איילון עם הכיתוב "תינוק יהודי שווה הרבה יותר". בין כוכבי הביצה שתקפו את איתן על אותו מעשה, היו יאנה יוסף, ולארי חמאתי ומיקי בוגנים.
"תינוק יהודי שווה הרבה יותר? גם ב-1939 בגרמניה אמרו את זה פשוט הפוך, איזה קטע. מזעזע לא? כסף לא קונה שכל לצערי. רק שלטים מלאי תוכן באיילון", כך כתבה ולארי חמאתי על גיא איתן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה