תרבות ופנאי

מאיה ורטהיימר חוגגת יום מאושר: "מודה על מה שיש"

השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר חוגגת את יום הולדתה ומרגשת את העוקבים בברכה ובתמונות המשפחתיות: "המילה פרופורציות מקבלת משמעות אחרת בימים אלו"
מערכת ice |  3
מאיה ורטהיימר והבת אסיה
השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר חוגגת היום (שני) יום הולדת 34 ומפרסמת ברכה מרגשת באינסטגרם ובפייסבוק עם שלל תמונות משפחתיות.
"בת 34 ועדיין לא מרגישה שרכשתי את הכלים כדי לתאר את ההרגשה שביום ההולדת הזו. כל מה שאני מאחלת לו הוא בריאות פיזית ונפשית לאוהביי ולי ושהחטופים שלנו יחזרו הביתה, שהחיילים שלנו יהיו בריאים ושיבואו ימים של שקט ואהבה לעם שלנו", כתבה ורטהיימר.
 
"אין ספק שמילה פרופורציות מקבלת משמעות אחרת בימים האלו ועם זאת אני כל כך שמחה ומודה על מה שיש. אני יודעת שאנחנו גדלים מהכל, ואיזו זכות אדירה זו להתבגר. כל דבר קטן שנראה טריוויאלי כמו לקום בבית שלך ולשתות קפה כבר לא מובן מאילו", הוסיפה ורטהיימר.
"היתה לי משאלה אחת ליום ההולדת הזו והיא להיות בהריון וברוך השם הנס הזה מתרחש. אז עכשיו מה שאני מאחלת לו זו לידה קלה ותינוקי בריא ושמח (טפו חמסה חמסה). ושנוכל להביא ילדים למקום של אהבה, זו משאלה גדולה אני ידועת אני מגזימה קצת אבל אני מאמינה שמשאלות נועדו שנגשים אותן. וזוהי הזדמנות גם לאחל לכם חבריי הווירטואלים שהמשאלות שלכם יתגשמו. תודה גם עליכם, שום דבר לא מובן מאליו. מלא מלא אהבה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תודי ותשתקי (ל"ת)
    תודי ותשתקי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חי
    חי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלי הכסף של המשפחה שלך.מי מכיר אותך יא מכוערת
    סגור
  • 1.
    כסף לא חסר (ל"ת)
    מושון 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור