תרבות ופנאי

מאיה ורטהריימר מתחזקת? המצווה שהיא לקחה על עצמה

כוכבת "שבאבניקים" רגילה להתווכח על דת ופמיניזם בסדרה הפופולרית, ועכשיו זה קורה לה במציאות כשהיא מחליטה לקחת על עצמה מצווה חשובה
מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר, מככבת על המסך הקטן ב"שבאבניקים" כבחורה חרדית מודרנית שמאמצת את נושא שיוויון הזכויות לנשים בדת, וגם במציאות היא מחליטה לעשות התקרבות לדת.
בסדרת סטוריז שפרסמה ורטהיימר בסוף השבוע כתבה כי היא מתכוונת לקיים הפרשת חלה בפעם הראשונה בחייה. בתחילה כתבה ורטהיימר: "מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי את נשמתי בחמלה רבה אמונתך".
לאחר מכן פרסמה מספר סטוריז העוסקים בהפרשת חלה שהיא עושה עבור אחותה שלדבריה "מרגישה לא טוב": "היום אני הולכת לעשות הפרשת חלה בפעם הראשונה בחיי".

(מתוך חשבון האינסטגרם הרשמי של מאיה ורטהיימר)
ורטהיימר הוסיפה ותייגה את אחותה סיון טלמור: "אחותי מרגישה לא טוב (לא לדאוג לא משהו קיצוני אבל מה אכפת לכם להוסיף אותה לברכה שלכם היום?) ואני יודעת שאם היא הייתה פה איתי היא הייתה כבר על זה בחלות כי היא תמיד מכינה בשישי".
לאחר מכן הוסיפה את המתכון לחלות, וגם את הברכה למצוות הפרשת החלה. "אני מזכירה לכם שזו פעם ראשונה בחיים שלי אז אין לי מושג מה מברכים ואולי יש פה עוד כמוני".
לפני כשבועיים ורטהיימר פרסמה סטורי על "רגע נפלא שבו עשיתי הפתעה מושלמת לאחותי". סיון טלמור שלחה למאיה ורטהיימר הודעה שהיא עצמה קיבלה ממעיין, עובדת במחלקת אונקולוגיה ילדים בתל השומר, עם בקשה לשמח את הילדים במחלקה ולחלק להם גלידות נסטלה שעובדים בשת"פ עם מאיה.
מאיה ורטהיימר הסבירה לה שזה בלתי אפשרי מבחינת בירוקרטיה כי אסור לצלם בבתי חולים, עמותות וגם אסור לצלם חיילים. למרות הכל, סיון שאלה את מאיה איך בכל זאת אפשר לעשות את זה ולשמח את הילדים, ומאיה ענתה לה כי היא שולחת את הבקשה לחברים שלה בנסטלה.
לאחר מכן מאיה ורטהיימר הגיעה לביתה של אחותה עם מקרר של גלידות והשתיים בכו מהתרגשות, כי לאחר שסיון קיבלה את המקרר היא הבינה שהיא יכולה בעצם לחלק את הטילונים והגלידות שלה לכל אדם שהיא תרצה וכך גם הילדים שמאושפזים בבית החולים יוכלו לשמוח. בהחלט מרגש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יישר כח מאיה ורטהריימר!!! גם אופה, גם יפה וגם אלופה))) (ל"ת)
    פרופסור אריאל איתן 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור