תרבות ופנאי

ריקי גל בפאדיחה גדולה במהלך ההופעה: "סליחה, נפתחה לי החזייה"

הזמרת ריקי גל הופיעה בסוף השבוע האחרון בהיכל התרבות בתל אביב לעיניי 2,500, כשלפתע םאדיחה ענקית גרמה לעצירת המופע: "סליחה, תכך אשוב, פשוט נפתחה לי החזייה"
מערכת ice |  3
ריקי גל (צילום אור גפן)
הזמרת ריקי גל הופיעה בסוף השבוע האחרון בהיכל התרבות בתל אביב לעיניי 2,500 מעריצים שהגיעו ליהנות מהופעה של אחת הזמרות הגדולות שצמחו במדינת ישראל. אלא שבמהלך ההופעה, אירעה פאדיחה ענקית לזמרת האהובה, שהתנהלה בצורה מעוררת השראה.
על פי דיווח הבוקר (שישי) ב-TMI, ריקי גל עצרה את ההופעה שלה באמצע אחרי שאמרה בפני הקהל הגדול שהגיע: "סליחה, תכך אשוב, פשוט נפתחה לי החזייה". בסופו של דבר, הזמרת סידרה את "התקלה" הקטנה, וחזרה להופיע כמו גדולה.
כזכור, לפני כשנה, ריקי גל, הזמרת האהובה בת ה-73, עברה טיפול מיוחד כדי לשמור על הפנים שלה, במרפאה של ד"ר עמי איל ברמת החייל בתל אביב. ריקי גל עשתה טיפול אולטרא פורמר (אולטראסאונד רפואי שתפקידו לחטב את הפנים) והזרקת סקולפטרה, הדור הבא של ההזרקות, כדי לייצר מראה רענן וטבעי מבלי להיראות מוזרקת.
ריקי גל סיפרה אז: "אני קמה כל בוקר עם חיוך ושומרת על עצמי, דבר ראשון אני מסתכל במראה ומחייכת, אני עושה ספורט, שומרת על התזונה ועל היופי, בשנת 2023 טבעי שאני אהיה קצת שונה, עבר הרבה זמן, כל הזמן דאגתי לטפל בעצמי ולהרגיש טוב, לשיר ולרקוד ולעשות מוזיקה".
גל הוסיפה: "אני באה לכאן כדי לטפל בעצמי, ואם יש נפילות בפנים אז גם הן יעלו קצת למעלה, אני לא מנפחת שפתיים, בשום אופן לא, לא רוצה שום עיוות של הפנים באופן קיצוני, רוצה פשוט לתת שיפור כדי שאני אראה טוב, אבל שיגידו "ואוו", אולי ישנת טוב, אולי נחת טוב, אולי היית בחופשה טובה אבל לא מעבר לזה. זה כמובן טיפולי שיניים שאני מקפידה, טיפולי שיער וכל מה שמרגיש לי בכיף. השאיפות שלי לחיות טוב, לחשוב טוב על החיים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד לישירות שלה
    סיגל 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשה אשה
    סגור
  • 1.
    חשבתי שזה היה מזמן
    שוש 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא כבר מזמן סיפרה על המקרה הזה בטלוויזיה. האם קרה שוב?
    סגור
  • זה קורה בכל הופעה
    אסף 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מבויים
    סגור