תרבות ופנאי

איציק זוהר נחשף לראשונה בטיפול: "חשש לחשוף את זהותו"

חשיפת פרשת האלימות כלפי מיטל אדרי ומי שהייתה בת זוגו, טלטלה את עולמו של איציק זוהר. כעת, מטפלו האישי חושף פרטים מחייו האישיים והקשיים שעבר לאורך השנים ומבקש להבהיר שזוהר אינו בגמילה
מערכת ice | 
איציק זוהר (צילום אינסטגרם/ itzik_zohar)
הארץ סערה והרשת געשה כאשר נחשף הסרטון בו תועד איציק זוהר נכנס לבניין מגוריו עם מי שהייתה בת זוגו, מיטל אדרי, ומתנהג כלפיה באלימות לכאורה. הוא מיד מיהר להוציא הודעת התנצלות עמוקה אך לאחר מכן החליט כי הצעד הזה אינו מספיק, והוא החליט באופן עצמאי להיכנס לטיפול במוסד סגור.
תגובות רבות בתעשייה ובעולם הספורט היו על המקרה הקשה שהפך ויראלי, חלקן תמכו בזוהר והדגישו את התנצלותו של כדורגל העבר, וחלקן יצאו נחרצות כנגד זוהר והתנהגותו. כאמור, זוהר החליט בעקבות הלחץ והעומס שהצטברו אצלו לאחר המקרה, להיכנס לטיפול.
היום (רביעי) נחשפו פרטים מטלטלים מחייו האישיים באתר TMI, שקיים ריאיון עם מטפלו האישי של זוהר, אייל קארו. קארו סיפר באריכות על הקשיים של זוהר בחייו האישיים וביקש תחילה להבהיר כי בניגוד לדיווחים, זוהר אינו במכון גמילה אלא בטיפול שעוסק במשברים והתמודדויות נפש.

קארו סיפר כי ארבעה חודשים לפני המקרה "איציק התחכך איתי בשיחות טלפון אבל בעילום שם, ביקש להתייעץ, אבל חשש לחשוף את זהותו". קארו סיפר כי זוהר גדל והתפתח כילד לצד טראומות רבות שהשפיעו עליו רבות.
עוד סיפר קארו כי לאחר המקרה שאירע בין זוהר למיטל אדרי זו הייתה הפעם הראשונה שזוהר פנה אליו, "הוא הגיע אליי כשהחליט להגיד 'עד כאן'. עד אז, דיבר איתי בעילום שם", אמר קארו על זוהר. עוד אמר מטפלו האישי כי בהתחלה הוא חשש מהתגובות לאחר המקרה עד כדי כך שזה גרם לו לעצור הכל ו"לחשב מסלול מחדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה