תרבות ופנאי

לראשונה בישראל: זו התערוכה החדשנית שנפתחה

אירוע ההשקה החגיגי של BEYOND, תערוכת אמנות דיגיטלית הראשונה מסוגה בישראל, התקיים בטחנת הקמח ההיסטורית בדרך סלמה בתל אביב
מערכת ice | 
ביונד (צילום שוקה כהן)
אמש התקיים אירוע הפתיחה החגיגי של BEYOND , תערוכה המציגה אומנות דיגיטלית, חדשנית וראשונה מסוגה בישראל. האירוע התקיים בדרך סלמה ת"א בטחנת הקמח ההסטורית, נכס בבעלות משותפת של קבוצת ריאליטי וקבוצת יצחקי. במחקר עומק שביצעה קבוצת ריאליטי, נמצא שטחנות קמח בעולם משמשות כמוקדי יצירה ותרבות לצד שימור המורשת של העיר, וכתוצאה נולדה BEYOND.

(צילום: שוקה כהן)
במסגרת התערוכה, שמפיקה חברת הדרן, הקירות הישנים והמבנים התעשייתיים של הטחנה מקבלים חיים חדשים. יצירות אמנות שוטפות את החללים באור ובתנועה, השילוב של תאורה וסאונד יוצרים סביבה סוחפת. אמנות וטכנולוגיה, שנים ניסו למצוא את השילוב שלהם יחד ובשנים האחרונות זה מתאפשר יותר ויותר על ידי אומנות דיגטלית מרהיבה שמגיעה מהרבה מאוד כיוונים. התערוכה מארחת 25 אומנים מהארץ ומהעולם שמציגים את יצירותיהם באומנות חדה, דיגטלית, Al, ויזואל ארט, ארט וידאו, וידאו מאפינג, תאורה ועוד.
לדברי אביב נגבי מקבוצת ריאליטי:  "כחלק מהתכנון העתידי בצענו מחקר עמוק על הטחנה וסביבתה, לפיו בערים ברחבי העולם טחנות קמח וממגורות ישנות משמשים כמוקדי יצירה ותרבות המנצלים את המאפיינים הפיסיים הייחודיים של טתחנות הקמח, לצד שימור המורשת התרבותית והכלכלית של העיר. טחנת הקמח במבואות יפו היא דוגמא מצוינת למרכז תרבות חדש כזה שעושה כבוד למלאכות מסורתיות בתוך מרקם עירוני מתחדש ובסביבת פיתוח אינטנסיבית בסמוך לתחנת מטרו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה