תרבות ופנאי

אחרי 10 ילדים מ-5 נשים שונות: הכוכב הענק התחתן שוב

אחד השחקנים המוכרים והאהובים בהוליווד, וזה שאולי שיחק הכי הרבה דמויות ביחס לכמות הסרטים שעשה, אדי מרפי, החליט להתחתן בפעם השנייה בחייו, אחרי עשרה ילדים, לדוגמנית שלה התארס בשנת 2018
מערכת ice | 
חתונה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
בגיל 63, לאחר שהביא לא פחות מעשרה ילדים לעולם מ-5 נשים שונות, החליט הכוכב ההוליוודי מהגדולים בהיסטוריה, אדי מרפי, להתחיל את "פרק ב'" שלו, ולהתחתן בפעם השנייה בחייו. זאת לאחר שלאישה איתה הוא מיסד את הקשר ביום שלישי האחרון, הוא כבר הציע נישואים בשנת 2018, ומאז הם על תקן מאורסים.
האישה עמה הוא החליט להתחתן היא כמובן בת זוגו בשנים האחרונות וכאמור, ארוסתו מזה מספר שנים, הדוגמנית בת ה-44, פייג' בוצ'ר. לבוצ'ר ומרפי יש כבר שני ילדים שהביאו יחדיו לעולם ומסקרן יהיה לראות האם מרפי "סגר את הבאסטה" או שהוא ממשיך בשלו.
מרפי הוא ללא ספק אחד השחקנים עם הקריירה המרשימה ביותר בהוליווד. למרפי שורה ארוכה של זכיות בפרסים מכובדים ויוקרתיים, ביניהם ניתן למצוא את פרס מארק טוויין להומור אמריקני (2015), פרס אמי להופעת אורח בסדרה קומית (2020), פרס פטל הזהב לתסריט הגרוע (1990), גלובוס הזהב על שם ססיל ב. דה-מיל, פרס גראמי (2007), פרס גלובוס הזהב לשחקן המשנה הטוב ביותר - סרט קולנוע (2007), פרס סאטורן, כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד ןפרס גילדת שחקני המסך.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה