תרבות ופנאי

הלהקה נפרדת במפתיע מהמוזיקאי הישראלי: "כבר לא איתנו"

הלהקה האמריקאית שביטלה לפני שנתיים הופעה בישראל בשל לחץ מצד פעילים פרו-פלסטינים, החליטה להיפרד מהמוזיקאי הישראלי שניגן בשורותיה
מערכת ice |  3
פסטיבל (צילום shutterstock)
להקת האינדי האמקריקאית Big Thief (גנב גדול), שבשורותיה ניתן היה למצוא עד לימים האחרונים, את הנגן הישראלי מקס אולארצ'יק, בנו של הזמר אלון אולארצ'יק, פרסמה הודעה מפתיעה והדהימה את המעריצים.
הלהקה, שלפני כשנתיים הודיעה כי היא מבטלת את הגעתה לישראל וזאת בשל לחץ פוליטי מצידם של פעילים פרו-פלסטיניים, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט פרידה ממקס אולאר'ציק ועל ההחלטה להיפרד ממנו.
 
בפוסט על עזיבתו כתבה הלהקה: "הודעה מאדריאן, באק, ג'יימס ומקס - אחרי הרבה שנים יפות ביחד, מקס כבר לא ב-Bif Thief. האהבה שלנו זה לזה היא אינסופית, ואנחנו כל כך אסירי תודה על כל מה שחלקנו לאורך השנים הרבות האלה יחד, מאז תחילת דרכנו כלהקה. לא היינו מי שאנחנו בלי מקס. הפרידה הזו מסמנת את סופה של תקופה, ותחילתו של אחד חדש עבור Big Thief".
לסיום, כתבה הלהקה: "השינוי הזה נעשה מסיבות בינאישיות עם כבוד הדדי בליבנו. זה שינוי גדול עבורנו וארבעתנו מבקשים את האמון, הכבוד והאכפתיות שלכם ככל שאנו גדלים לפרק הבא בחיינו. נשיקות וחיבוקים, Bif Thief".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גרמניה הנאצית 2024
    ציוני 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ב 1930 רק ביקשו לצפור טלאי צהוב !! ככה זה מתחיל !!! אנטישמיות פנים רבות ומגוונות לה!!
    סגור
  • 2.
    אלוארציק
    רונה חדד כהן 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיילכו לעזאזל
    סגור
  • 1.
    גנבים שמעניינים לנו את ה... (ל"ת)
    עמית 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור