תרבות ופנאי

כוכבת הישרדות הישראלית בדרך להוליווד: זה התפקיד הנוצץ שקיבלה

כוכבת הישרדות קייסי זפטה קיבלה תפקיד חדש ונוצץ בסרט הוליוודי שיופק בהפקה ישראלית שם היא תככב לצד שחקנים ישראלים מוכרים נוספים
מערכת ice |  1
קייסטי זפטה (צילום אינסטגרם)
לסרט חדש שיופק בקרוב על ידי יונייטד קינג ישראל ונקרא "שקשוקה ישראלית", לוהקה לאחרונה לא אחרת מאשר אושיית הרשת ויוצאת סדרת הריאליטי "הישרדות", קייסי זפטה שנולדה בישראל להורים מהפיליפינים, והפכה בתקופה האחרונה לכוכבת על ברשתות החברתיות עם 146 אלף עוקבים רק באינסטגרם. על ליהוקה של זפטה לסט פורסם לראשונה ב-TMI.
כזכור, מותג בגדי הספורט STRONGFUL השיק קולקציה ורודה במהדורה מוגבלת שכל רווחיה מוקדשים כתרומה לעמותת "אחת מתשע" המסייעת לנשים עם סרטן השד, השיק קמפיין אותו הובילו כוכבות רבות וביניהן קייסי זפטה. היא כיכבה בקמפיין לצד טליה עובדיה, ליאל אלי, רומי פרנקל ולצד נשים חזקות ואמיצות ששיתפו בסיפורן האישי ודרכי התמודדותן, להגברת המודעות לבדיקה מוקדמת מצילה חיים לאיתור סרטן השד.
ליהוקה של קייסי זפטה לסרט ובכלל הפקת סרט עם אופי ישראלי להוליווד, מסמן את השנים האחרונות בהן היצירות הישראליות זוכות לכבוד רב. הדבר ניכר בכמות היצירות שנרכשות על ידי ענקיות הסטרימינג כמו נטפליקס לדוגמא, שיצאה בשנים האחרונות ל"מסע רכישות" גדול בישראל, כאשר ברשימות של הענקית ניתן למצוא יצירות רבות כחול לבן.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שתישאר שם,לא מעניינת, ולא רלוונטית.
    משה סמוכה 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עאלק אושיית רשת,לא תודה!!
    סגור