תרבות ופנאי

3 שנים ליציאת האלבום ששדרג את תעשיית המוזיקה בישראל

בתאריך 6 ביולי 2021 הוציאו סטטיק ובן אל את האלבום "שבעה ירחים" שהכיל בן השאר את הלהיט "אפס מאמץ" עם זוכת האירוויזיון נטע ברזילי ושיר החתונות "כוסות ריקות" עם הזמר ליאור נרקיס
מערכת ice | 
סטטיק ובן אל (צילום פייסבוק/ סטטיק)
סטטיק ובן אל היו הצמד ששינה את תעשיית המוזיקה ואת עולם הפופ בישראל.
הם הצליחו להפוך את השירים שלהם ללהיטים שנכנסו כמעט לכל פלילייסט ומצעד אפשרי, ואפילו ניסו לפרוץ בארצות הברית. דווקא האלבום הזה שיצא בקיץ 2021, שוחרר מעט לפני שהשניים החליטו להיפרד לדרכם.
הצמד פעל יחד משנת 2015 ולא היה בית בישראל שלא זמזם את השירים שלהם. הם הניבו רווחים מרשימים יחד מההופעות שלהם, והקליפים שלהם זכו למספרי צפיות גבוהים מאוד.
"שבעה ירחים" היה באלבום הראשון וגם האלבום האחרון שהשניים הוציאו (למרבה האירוניה), שכן עד אותו הזמן הם הוציאו סינגלים בלבד. בדומה לנועה קירל, שגם היא מעולם לא שחררה אלבום מוזיקלי באופן רשמי, זאת הייתה הפעם הראשונה שהם החליטו לעשות זאת.
האלבום הכיל את הלהיט "אפס מאמץ" שאותו ביצעו יחד עם נטע ברזילי, עליו גם זכו לתמלוגים בעקבות פרסומת של קופת החולים כללית, שאימצה את השיר שלהם. גם השיר "כוסות ריקות" אותו ביצעו באלבום יחד עם הזמר ליאור נרקיס הפך ללהיט בכל אירוע. באלבום עצמו שיתפו עם השניים פעולה אגם בוחבוט, רן דנקר, רמי קליינשטיין ורון נשר. 
להאזנה לאלבום המלא:
סטטיק ובן אל תבורי הם מהשמות הבולטים מאוד במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות. הן עם להיטים שמצליחים להפוך לוויראליים ולהגיע למיליוני צפיות ביוטיוב, והן עם דרמות על הפרדת כוחות בצמד המצליח וחשיפת עברו של בן אל. הדירוג באתר אייס מציג את חמשת השירים המובילים שלהם לפי מספר הצפיות, ונותן הצצה ללהיטים שהפכו אותם לכוכבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה